NeedBMW Skrevet September 18, 2014 Skrevet September 18, 2014 Siden E46 aldri kom med angel eyes originalt så må du ha ombyggningskit (som står på s. 1 nederst, også linket) Det er det fineste og sette inn ringer i original lyktene. Nytt glass kan du kjøpe separat. Det er kanskje lurt å nevne at jeg ikke har disse HID eller Xenon lys, jeg har bare orginale halogen lykter, vil det fortsatt fungere med det Angel Eyes kittet på s.1?
Reef89 Skrevet September 18, 2014 Forfatter Skrevet September 18, 2014 Det er kanskje lurt å nevne at jeg ikke har disse HID eller Xenon lys, jeg har bare orginale halogen lykter, vil det fortsatt fungere med det Angel Eyes kittet på s.1? Det er forskjell på målene, les, evt. bestill her: http://www.ekstralys.no/products/ae-ledkit-til-bmw-e46
Freakshow Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 Angående det ombyggings kittet til e46, ser de selger 120 led per ring, vil ikke disse være bedre en de som ligger på første siden med "bare" 66 per ring? Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 Dobbel post Sent from my iPhone using Tapatalk
Reef89 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Skrevet September 21, 2014 Jo det er nok riktig, men syns det blir litt for jalla. Jeg møter nå stadig flere E36 og E46 med altfor sterke ringer, man kan ikke se at det er 4 ringer engang fordi det er for sterkt lys. Kan bruke de som kjørelys om natten Det du ser er to "arbeids lyskastere" som kommer mot deg Jeg synes ikke det er fint. Poenget med ae er jo at det ser fint ut med 4 ringer og fint rundt lys som ingen andre biler har originalt. Bildet av den E46n på s. 1 har jeg installert samme ringene på som er linket og det er perfekt på både natt og dagslys Det ser det heller ikke så ombygd ut.
Freakshow Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 hehe okey måtte bare høre! men det er sant som du sier!
ArildJr Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 Har et komplett led kit liggende til e60/e61 innvendig + ryggelys og et 80w angeleyes h8 til e90/91/92/93 og e60/61 LCI liggende om noen er int. Angel eyes passa ikke e60en min (preface) send pm om int
MariusKB Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Hei! Er det det noen her som har erfaring med MTEC H8 V3 Cree-led pærene til E91 LCI? eller Lux H8 V4 med justerbar styrke?
MariusKB Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Hei! Er det det noen her som har erfaring med MTEC H8 V3 Cree-led pærene til E91 LCI? eller Lux H8 V4 med justerbar styrke?
HPVL Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 Noen som har testet ut Philips X-treme Ultinon LED Fog Bulbs? Det sies at disse ikke skal gi feilmelding... hmm
Haukefer Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 Da har jeg fått momtert Mtec v3 i ringene, egentlig skuffet over styrken i dem..har også grønnskjær i ringene, trodde det var forrige pærene jeg hadde som var noe galt med..Noen som har hatt det problemet? Sent from my iPad using Tapatalk HD
Reef89 Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2014 Synes det er rart at folk får både blå og grønn skjær. Jeg har aldri fått det. Selv prøvd V3 og tosiffret antall andre pærer. Det er faktisk helt hvitt! Prøv og rengjør de lille hullet som pæren skal lyse inn i. Kan jo ha litt og si om det er mye støv og drit der.
Haukefer Skrevet Oktober 17, 2014 Skrevet Oktober 17, 2014 Skal sjekke ut det Sent from my iPad using Tapatalk HD
Haukefer Skrevet Oktober 22, 2014 Skrevet Oktober 22, 2014 Da har jeg rengjort litt,gjor susen det:-) Bimmer fan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå