Reef89 Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Skrevet Januar 20, 2015 Tenker jo at det dimmes uansett, så ser ikke helt problemet men. Uansett, en annen ting, er lettere og bytte ae pærer med lykta ute, eller, går det i det heletatt an uten? Jeg klarte og få av coveret, men og få ut kontakta til pæra klarte jeg ikke, ikke fikk jeg vridd pæra verken til venstre eller høyre. Har aldri tatt ut lyktene jeg, har jo prøvd endel pærer nå. Gjelder på pre og LCI. Men har man stooore hender så sliter man litt.
Reef89 Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Skrevet Januar 20, 2015 Har slike 80w LED i tåkelysene på min e39, men flimrer litt. Ganske irriterende. Gjor ikke det på e46n jeg også hadde slike pærer i. Mener jeg har deaktivert alt av bulb check osv og. Begge to?
Clevion Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Har aldri tatt ut lyktene jeg, har jo prøvd endel pærer nå. Gjelder på pre og LCI. Men har man stooore hender så sliter man litt. Har vel ikke veldig store hender i forhold til mange andre folk, men de er ikke små heller. Har fått med meg at man kan bytte tåkelysa samtidig som lykta er ute, istedenfor og ta av plastikken i hjulbuen, stemmer det?
Reef89 Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Skrevet Januar 20, 2015 Har vel ikke veldig store hender i forhold til mange andre folk, men de er ikke små heller. Har fått med meg at man kan bytte tåkelysa samtidig som lykta er ute, istedenfor og ta av plastikken i hjulbuen, stemmer det? Det stemmer, så lenge du har M front. Vanlig front kan lykten bare tas ut forfra.
Clevion Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Det stemmer, så lenge du har M front. Vanlig front kan lykten bare tas ut forfra. Jeg har M-front, så lurer på om jeg ikke skal vente med angel eyes bytte til jeg får LED pærene til tåkelysene Reef89 reagerte på dette 1
conzoz Skrevet Januar 22, 2015 Skrevet Januar 22, 2015 Da har jeg byttet AE-pærer til mtec V3. Disse har både den hvite motstanden (regner med at det er motstanden) OG en sort metallting som jeg ikke har funnet på nett noe sted. Den kunne kun kobles ett sted så jeg koblet den inn og alt funket bra. Men en ting virker ikke. De dimmes ikke når jeg setter på parklys. Skal de det?
Reef89 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Skrevet Januar 22, 2015 Da har jeg byttet AE-pærer til mtec V3. Disse har både den hvite motstanden (regner med at det er motstanden) OG en sort metallting som jeg ikke har funnet på nett noe sted. Den kunne kun kobles ett sted så jeg koblet den inn og alt funket bra. Men en ting virker ikke. De dimmes ikke når jeg setter på parklys. Skal de det? Hvilken bil har du?
conzoz Skrevet Januar 22, 2015 Skrevet Januar 22, 2015 2007 LCI e60. 530 diesel. Sent from my iPad using Tapatalk
conzoz Skrevet Januar 22, 2015 Skrevet Januar 22, 2015 2007 LCI e60. 530 diesel. Sent from my iPad using Tapatalk
Reef89 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Skrevet Januar 22, 2015 Man får pærer som skal dimmes når nærlys settes på, men dette er en så kalt spesiell vare som en må leite litt etter. Er ikke så vanlig på markedet. (foreløpig)
conzoz Skrevet Januar 22, 2015 Skrevet Januar 22, 2015 Aha. Så mtec-led h8 v3 dimmes altså ikke? Sent from my iPad using Tapatalk
conzoz Skrevet Januar 22, 2015 Skrevet Januar 22, 2015 Okok. Takk for gode svar som alltid på dette forumet Sent from my iPad using Tapatalk
Clevion Skrevet Januar 23, 2015 Skrevet Januar 23, 2015 (endret) Har fått ut lyktene nå, men sitter og lurer på hva jeg skal gjøre med ekstra kablene bak? Er det bare og legge de inni reflektoren eller hva? Det vil jo henge på utsiden hvis jeg ikke gjør det. Edit : La de inni reflektoren og regner med at det går greit. Her er et par bilder. Underveis. Ferdig. Fikk ikke bytta tåkelysa, da jeg akkurat ikke kom til på førersiden pga lyktespylerpumpa, kunne ha bytta på passasjer, men det hadde sett korka ut. Ellers så lyser det bra, men syns de ytre ringene kunne lyst litt mer. Endret Januar 23, 2015 av Clevion
Reef89 Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Skrevet Januar 23, 2015 Har fått ut lyktene nå, men sitter og lurer på hva jeg skal gjøre med ekstra kablene bak? Er det bare og legge de inni reflektoren eller hva? Det vil jo henge på utsiden hvis jeg ikke gjør det. Edit : La de inni reflektoren og regner med at det går greit. Her er et par bilder. Underveis. IMG_0049.JPG Ferdig. Fikk ikke bytta tåkelysa, da jeg akkurat ikke kom til på førersiden pga lyktespylerpumpa, kunne ha bytta på passasjer, men det hadde sett korka ut. Ellers så lyser det bra, men syns de ytre ringene kunne lyst litt mer. IMG_0052.JPG Ja de ange eysene som har forkobling skal være konstruert slik at det er plass inni lykten bak lokket. Ser bra ut men ja det er dessverre fremdeles litt for svakt lys i forhold til for eks F10 og nyere. Men det ser uansett mye bedre ut med hvite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå