Gå til innhold

endre på skjulte funksjoner e46?

eeduu
 Share

Anbefalte innlegg

Kul tråd , jeg vil å ha sånn at den låser seg , annerledes lys om jeg tar håndbrekket på i fart / lysene glemt på, å følg meg hjem lys som kommer på automatisk :) Noen som har funnet ut åssen man gjør dette ? :)

Er ikke sikker på om det går and å få lysa til og komme på når du låser opp, det går vertfall ikke på E39 mener jeg på.

E46 har et par andre funksjoner, så hva som går and der kan jeg desverre ikke svare på. :)

Noen her inne som koder sånn ?

Er en del som driver med slikt her på bimmers, eller som har eget utstyr inkludert meg selv.

Så en eller annen kan sikkert fikse det til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul tråd , jeg vil å ha sånn at den låser seg , annerledes lys om jeg tar håndbrekket på i fart / lysene glemt på, å følg meg hjem lys som kommer på automatisk :) Noen som har funnet ut åssen man gjør dette ? :)

Er ikke sikker på om det går and å få lysa til og komme på når du låser opp, det går vertfall ikke på E39 mener jeg på.

E46 har et par andre funksjoner, så hva som går and der kan jeg desverre ikke svare på. :)

Noen her inne som koder sånn ?

Er en del som driver med slikt her på bimmers, eller som har eget utstyr inkludert meg selv.

Så en eller annen kan sikkert fikse det til deg :)

Noen som ville gjort dette for meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt sånn koder nå, men HVIS jeg fucker opp noe, så sku d gjerne vært et sted jeg kunne ha stokke en nål inni å resatt :P men må den på verksted då?

Det kommer litt an på hva det er du roter med :P

Men så lenge du er forskiktig og spør på forumet før du prøver noe du ikke vet hva er :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et nettsted som selger en liten ledningsstump som en kobler seg inn på ECU, som får parklysene(bra greie for de som har angel eyes) til å lyse når du låser opp bilen, det går på interiør lyset, men når tenningen skrus på så vil parklysene fremdeles lyse og interiør lyset skrus av. Tenke å gå til anskaffelse av denne saken og prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8):roll::twisted:

Der finst en mye enklere måte og gjør dette på, du slipper og styre og koble masse ledninger, kun 3 stk og alt gjøres bak hanskerommet og er veldig enkelt.

Du kan da i tillegg få bilen til og blinke som et lysorgel når du låser opp/igjen. Jeg har denne boksen (ca på størrelse med en fyrstikkeske). Den programmeres på pc med medfølgende programmvare.

Du kan da programmere den til og slå på parklys forran og bak når du låser opp, hvor lenge det skal lyse bestemmer du og. Lyset slukker når du opner døren.

Youtube -> bmw e39 e-light module

Der er et par videoer av hva man kan gjøre. :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det likt for E46 som E39 da?

Ja d lurer eg og på :P lettere det enn koding osv sikkert :D

Her er den til E46:

http://www.car-solution.de/index.php?pa ... 53〈=en

De har til nyere 3 serie også, men jeg vet ikke om man må ha denne for og få det til, kan hende man kan gjøre det på nyere 3 serie uten denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...