Gå til innhold

Bmw 740i **Ferdig ombygd**


tobiastorvik
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

gleder meg til å se hvordan alcantara rattet blir. så en på ebay som trekte opp til dette ( forøvrig en som hadde ferdigtrekt til salgs også) blir spennende hvordan dette passer inn i bilen. trur det er ett digg ratt å holde i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å se hvordan alcantara rattet blir. så en på ebay som trekte opp til dette ( forøvrig en som hadde ferdigtrekt til salgs også) blir spennende hvordan dette passer inn i bilen. trur det er ett digg ratt å holde i :)

Da er vi 2!! :) håper rattene er tilbake om en uke ca :) har sett dette selv,men må innrømme att jeg har fått veeldig gode priser :) det jeg vet med sikkerhet er att mansjetten til girspake skal bli alcantara samt håndbrems mansjetten.. Håper att samme firma kan trekke taktrekk,A,B og c-stolper i sommer, da blir det toppen av kaken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld! Da er felger bestilt og dem blir sendt ifra england tidlig i neste veke :D nå må jeg finne rette dekk fordi jeg ikke vil ha dekk strekk. Er 8,5 og 9,5x19 så ser for meg 225-35 og 265-35. Er 19"RS kopier..hva tror folket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med 235/35/19 & 275/30/19? så godt som lik rulleomkrets foran og bak, dog pittelitt mindre enn orginalt (tror jeg). 225/35 blir no altfor lite i forhold til bakdekket du har tenkt å bruke, og i forhold til orginal rulleomkrets, eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med 235/35/19 & 275/30/19? så godt som lik rulleomkrets foran og bak, dog pittelitt mindre enn orginalt (tror jeg). 225/35 blir no altfor lite i forhold til bakdekket du har tenkt å bruke, og i forhold til orginal rulleomkrets, eller? :P

Hmm..er ikke dette noe BT vil henge seg opp i når jeg skal skrive inn felger da? Om jeg går for 235-35 og 265-35 så blir jo det så godt som likt :) finnes vel en kalkulator også på dette :) eneste jeg ikke vil ha er ballong dekk eller strekk :) skal være strøkent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du forskjellen på foran og bak med de dimensjonene du nevner. Fremhjulet blir en del mindre. "litt trillebårehjul" i forhold til bakhjulet.

98o4vm0mi92v1by1qy8t.jpg

Du må opp i profil foran for å få det tilnærma likt bak (rulleomkrets/diameter.) Jeg synes vertfall ikke det er pent når hjula på framaksling er mindre enn bak (eller motsatt)

lek deg litt her så finne du ut. www.dekkalkulator.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du forskjellen på foran og bak med de dimensjonene du nevner. Fremhjulet blir en del mindre. "litt trillebårehjul" i forhold til bakhjulet.

[ Bilde ]

Du må opp i profil foran for å få det tilnærma likt bak (rulleomkrets/diameter.) Jeg synes vertfall ikke det er pent når hjula på framaksling er mindre enn bak (eller motsatt)

lek deg litt her så finne du ut. http://www.dekkalkulator.com

Nice!:) først og fremst må jeg bestemme meg for bredden på dekka så må jeg ta profilen der etter :) takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...