Tzunami Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Hehe! Er mange delte meininger ang takboksen!Er litt høy ja, men er ingen ting jeg får gjort noe med:S Kappe og sveise nei er nok vanskelig å gjøre noe med gitt :/
tobiastorvik Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Vet du om mtech 2 ratte passer i e30? Det rattet passer ikke i e30.. Dessuten er rattet så stygt att vist det ha passet så hadde du ikke fått kjøpt det slitt å jævligt:)
tobiastorvik Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Hehe! Er mange delte meininger ang takboksen!Er litt høy ja, men er ingen ting jeg får gjort noe med:S Kappe og sveise nei er nok vanskelig å gjøre noe med gitt :/ Haha! Ja det hadde tatt seg ut!
tobiastorvik Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Hei! Liten update.. tok meg ett par timer i garasjen og fikk faktisk ut hele dashen Fikk vite idag att pakken min ligger hos bring til sending så jeg håper jeg har den på mandag! merket ALLE stikk/kontakter med lapper og tok bilder av plasseringer osv slik att jeg får alle ledninger akkurat på rett plassering Ang knirking så tror jeg ikke det blir noe, pga att der er så mye isolasjon osv Virker ikke som folk er så gira, så jeg tror ikke jeg orker å legge så mye tid med å legge ut bilder osv og VIPS! Noen andre motivasjonsbilder
tobiastorvik Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Her er en aldri så liten update med bilder av demonteringen av interiøret Var overraskende strøkent under teppe! Nå skal hele dørken vaskes grundig og alle kriker og kroker skal være strøkent Håper på å få en litt god lukt i bilen Kan også nemne att teppet skal få seg ett skikkelig bad med god såpe og deretter vaskes med steam
Jokkke Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Dette blir bra Vurderer å skaffe meg en E32 også.. nydelige biler
tobiastorvik Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Dette blir bra Vurderer å skaffe meg en E32 også.. nydelige biler Takker! Ja slik det er nå so virker det som alt skal falle på plass! gleder meg til interiøret er ferdig, slik att jeg får begynde på utsiden også
tobiastorvik Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Her kommer en liten update har idag fått alle delene mine( hurra ) Så da ble det straks vasking av teppet siden det tar lengst tid, siden det må tørke har desverre ingen bilder av teppet men å vaske er jo ikke noe å ta bilder av Når teppet ble lagt i badekaret til min farmor, så ble det straks skruing.. Etter å ha klødd meg ett par ganger i hodet så var det på tide å gjøre noe er SINNSYKT med ledninger i 7-serie, og det eneste jeg var redd for var att jeg ikke skulle finne "veien" til alle ledningene, noe jeg fant ut ganske kjapt att det gjekk ikke.. ALT går nå etter planen og dashen er inne !! Ett par bilder! Og ett par bilder av skitten midtkonsoll: Godnatt
Morty999 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Vet du om mtech 2 ratte passer i e30? Det rattet passer ikke i e30.. Dessuten er rattet så stygt att vist det ha passet så hadde du ikke fått kjøpt det slitt å jævligt:) mtec 2 rattet er jo 1000 ganger finere enn det du har montert! og jo det passer e30 facelift.
tobiastorvik Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Vet du om mtech 2 ratte passer i e30? Det rattet passer ikke i e30.. Dessuten er rattet så stygt att vist det ha passet så hadde du ikke fått kjøpt det slitt å jævligt:) mtec 2 rattet er jo 1000 ganger finere enn det du har montert! og jo det passer e30 facelift. hehe, kansje du synst det Er Airbag orginalt på min bil, og da må jeg bare spørre: hvorfor bruke mtech ratt uten airbag når jeg kan ha på ett (for meg) tøffere ratt med Airbag? Vil kjøre safe og ha bilen så orgnial så mulig orker ikke å plukke av "ekstra utstyr"
Dralle Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Fikk lyst på e32 igjen når jeg titta her!
Trond.S Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Macho bil en gammel e32 med litt stuk på som denne Blir fin med nye interiøret.
tobiastorvik Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Takk for tilbakemeldingene! skal bli gøy å få den ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå