Gå til innhold

Bmw 740i **Ferdig ombygd**


tobiastorvik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Liten update.. tok meg ett par timer i garasjen og fikk faktisk ut hele dashen :D Fikk vite idag att pakken min ligger hos bring til sending så jeg håper jeg har den på mandag!:) merket ALLE stikk/kontakter med lapper og tok bilder av plasseringer osv slik att jeg får alle ledninger akkurat på rett plassering :) Ang knirking så tror jeg ikke det blir noe, pga att der er så mye isolasjon osv :) Virker ikke som folk er så gira, så jeg tror ikke jeg orker å legge så mye tid med å legge ut bilder osv ;)

IMG_1578.jpg

IMG_1576.jpg

IMG_1578.jpg

IMG_1575.jpg

og VIPS!

IMG_1583.jpg

Noen andre motivasjonsbilder :)

DSC00350.jpg

DSC00440.jpg

DSC00317.jpg

DSC00324.jpg

DSC00302.jpg

DSC00316.jpg

DSC00310.jpg

DSC00366.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en aldri så liten update med bilder av demonteringen av interiøret :) Var overraskende strøkent under teppe! 8)

sum3vxtqqoh0job9lazj.jpg

73et3br4orpj81t695hi.jpg

3pkh1fbhseone33ub287.jpg

Nå skal hele dørken vaskes grundig og alle kriker og kroker skal være strøkent :)

Håper på å få en litt god lukt i bilen :)

Kan også nemne att teppet skal få seg ett skikkelig bad med god såpe og deretter vaskes med steam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten update :) har idag fått alle delene mine( hurra ) Så da ble det straks vasking av teppet siden det tar lengst tid, siden det må tørke :) har desverre ingen bilder av teppet men å vaske er jo ikke noe å ta bilder av :) Når teppet ble lagt i badekaret til min farmor, så ble det straks skruing.. Etter å ha klødd meg ett par ganger i hodet så var det på tide å gjøre noe :) er SINNSYKT med ledninger i 7-serie, og det eneste jeg var redd for var att jeg ikke skulle finne "veien" til alle ledningene, noe jeg fant ut ganske kjapt att det gjekk ikke.. ALT går nå etter planen og dashen er inne !! 8):applause::D

Ett par bilder! :)

2c5jygifjb05gbx16gho.jpg

5f7mcbx8kuh19aitiydv.jpg

Og ett par bilder av skitten midtkonsoll:

jqr28o6533vcw6w187i9.jpg

3ndty3st2x12z3mvz1xz.jpg

Godnatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om mtech 2 ratte passer i e30?:)

Det rattet passer ikke i e30.. Dessuten er rattet så stygt att vist det ha passet så hadde du ikke fått kjøpt det :P slitt å jævligt:)

mtec 2 rattet er jo 1000 ganger finere enn det du har montert! og jo det passer e30 facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om mtech 2 ratte passer i e30?:)

Det rattet passer ikke i e30.. Dessuten er rattet så stygt att vist det ha passet så hadde du ikke fått kjøpt det :P slitt å jævligt:)

mtec 2 rattet er jo 1000 ganger finere enn det du har montert! og jo det passer e30 facelift.

hehe, kansje du synst det :) Er Airbag orginalt på min bil, og da må jeg bare spørre: hvorfor bruke mtech ratt uten airbag når jeg kan ha på ett (for meg) tøffere ratt med Airbag? :) Vil kjøre safe og ha bilen så orgnial så mulig :) orker ikke å plukke av "ekstra utstyr" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...