Gå til innhold

Bmw 740i **Ferdig ombygd**


tobiastorvik
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke fjern M-emblemene... Kan bli tøft med m-girkule også faktisk...

:lol: sorry asså men m merke har ingenting med e32 og gjør. greit nok med stolene da de er fra e34 m5 og muster kanskje sinn verdi om de fjernes men og stappe en e32 med m merker ser bare domt ud.

Er ingen som snakker om å "stappe" en e32 full av ///M merker. dette var en tanke som ikke er utført og det var ett innspill ifra en leser, og det var egentlig bare ett alternativ for å ikke fjerne ///M logo ifra setene. Jeg forstår hva du mener, men somsakt, bare en ide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fjern M-emblemene... Kan bli tøft med m-girkule også faktisk...

:lol: sorry asså men m merke har ingenting med e32 og gjør. greit nok med stolene da de er fra e34 m5 og muster kanskje sinn verdi om de fjernes men og stappe en e32 med m merker ser bare domt ud.

Er forskjell på å klaske på M-merker på bagasjen kontra montere originale M-deler, slik som ratt, girkule, pedaler etc... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fjern M-emblemene... Kan bli tøft med m-girkule også faktisk...

:lol: sorry asså men m merke har ingenting med e32 og gjør. greit nok med stolene da de er fra e34 m5 og muster kanskje sinn verdi om de fjernes men og stappe en e32 med m merker ser bare domt ud.

Er forskjell på å klaske på M-merker på bagasjen kontra montere originale M-deler, slik som ratt, girkule, pedaler etc... :)

Enig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på å klaske på M-merker på bagasjen kontra montere originale M-deler, slik som ratt, girkule, pedaler etc... :)

Enig! ;)

er ikke enig i det. m-merke hører ikke hjemme i en bilen som ikke er en original m bil ser bare domt ud spør du meg. kjører du rundt i en standard bmw i dag så lurer folk på hva slags bmw var det som kjørte der. alt er m i dag er jo ikke en eneste e60 e61 e36 e46 e30 osv uten m styling. dette er min mening rundt m-merker å m styling. så fordi som vil ha m ting i bilene sin er det bare og kjøre på :)

å det ble veldig bra med de setene som ble satt inni e32en her men syns m merke dro ned den luksus faktoren som e32 har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på å klaske på M-merker på bagasjen kontra montere originale M-deler, slik som ratt, girkule, pedaler etc... :)

Enig! ;)

er ikke enig i det. m-merke hører ikke hjemme i en bilen som ikke er en original m bil ser bare domt ud spør du meg. kjører du rundt i en standard bmw i dag så lurer folk på hva slags bmw var det som kjørte der. alt er m i dag er jo ikke en eneste e60 e61 e36 e46 e30 osv uten m styling. dette er min mening rundt m-merker å m styling. så fordi som vil ha m ting i bilene sin er det bare og kjøre på :)

å det ble veldig bra med de setene som ble satt inni e32en her men syns m merke dro ned den luksus faktoren som e32 har.

hmmmm! vi får se hva jeg gjør :) ikke blir d ///M matter eller noe annet.. er kun seter,ratt og girkule.. dette er fordi jeg ikke vil ødlegge stolene pga dem er såpass strøkne som dem er.. Rattet blir fordi det finnes ingen andre "gromme" ratt til e32, girkule blir ///M fordi jeg skal ha M5 kasse som er 6trins og da tviler jeg på att jeg kan få skaffet en uten ///M merket.. Got it??

MEN, takker for innspill og for att du gidder å legge deg borti detaljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke negativt ment og den tok du det er bra. når det kommer til ratt og girkule er det jo mulig og få tak i mye gromt. jeg har et "sportratt" fra 750 kan legge ut et bilde om du vill bare si ifra. det ratte er veldig tøft med høy luksusfaktor som passer veldig bra inn i e32. girkule får du jo tak i uten m også.

setene ser jo strøkne ut så forstår godt du ikke vil gjør noe med de.

men skal ikke si mer om dette med m-merker i bilen din hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke negativt ment og den tok du det er bra. når det kommer til ratt og girkule er det jo mulig og få tak i mye gromt. jeg har et "sportratt" fra 750 kan legge ut et bilde om du vill bare si ifra. det ratte er veldig tøft med høy luksusfaktor som passer veldig bra inn i e32. girkule får du jo tak i uten m også.

setene ser jo strøkne ut så forstår godt du ikke vil gjør noe med de.

men skal ikke si mer om dette med m-merker i bilen din hehe:)

Hehe.. Dette er en tråd det jeg vil att folk skal komme med innspill, og da mener jeg ris/ros :) att du skriver betyr jo bare att du faktisk gidder å lese tråden min det, og det er jeg ute etter :) sleng inn bildet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen E32 :D Er så fint å se at noen kan se gleden i holde dem originale :)

Takker! :) prøver så godt jeg kan! Men må ærlig innrømme att det er litt vanskelig! :P

Kan også fortelle att jeg skaffet svart hatthylle med el.gardin igår.. Er så lett å bruke penger :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :) prøver så godt jeg kan! Men må ærlig innrømme att det er litt vanskelig! :P

Det forstår jeg, men føler bilen er litt mer spesiell når man har klart å holde seg vekk fra angleeyes, lexus baklykter og camelonlakk :wink:

BMW var forøvrig først i verden til å levere Xenon på bil, det var i 1992 på E32 og E31 :) Kosta visst hinsides mye den gangen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :) prøver så godt jeg kan! Men må ærlig innrømme att det er litt vanskelig! :P

Det forstår jeg, men føler bilen er litt mer spesiell når man har klart å holde seg vekk fra angleeyes, lexus baklykter og camelonlakk :wink:

BMW var forøvrig først i verden til å levere Xenon på bil, det var i 1992 på E32 og E31 :) Kosta visst hinsides mye den gangen.. :wink:

Eneste som er uorginalt på min bil må være sommerfelgene! :D men nå har jeg såtte ett mål om å skaffe di fleste grom delene som ble levert :) lurer på hva biltilsynet/politi sier når dem stopper meg pga lys.. Skal bli meg en heftig diskusjon på en smal busslomme :D opne panser å peike på delenr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...