Elliott Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Han sier jo han er utdannet platearbeider og har sveiset de på jobb ? Det er jo det samme som å levere de inn til "firma som kan det". Har selv sett både felgene og sveisene og dette er ordentlig gjort. +1 Utrolig feite felger, bøs som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Her er noen flere bilder! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Disse var døds råe;) Kunne jeg godt tenkt meg, vil de passe på en E3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 hvor fikk du tak i felga orginale altså?? passa det rett over dem fra transporter ell måtte du gjøre om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 hvor fikk du tak i felga orginale altså?? passa det rett over dem fra transporter ell måtte du gjøre om noe? tror tansporter har samme navdim som e39, eller e34, men har samme boltsirkel Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 tøffe felga ihvertfall!!!!!! fått bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Så du har ikke tatt røntgen eller sprekkontrol!? Og du tør å kjøre med dette? Hvor mange steder tror du de faktisk praktiserer røntgen og sprekkkontroll av sveiser generelt når sveisejobbene utføres av fagfolk ? altså, jeg jobber som NDT kontrolør og er faen meg mye rart som vi tar på spreksøking og røntgen på! så en felg hadde ikke forundra meg en 5er:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Har du forsatt disse? er interesert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Selger du uten dekk? Kan du lage fler 11"? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Er disse solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Er disse solgt? Noen som kjenner eieren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Kan svare for han og si at disse er solgt. Jeg kjøpte de, og så solgte jeg de i sommer en gang. Lurer på om jeg såg de ligge til salgs igjen litt før jul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Kan svare for han og si at disse er solgt. Jeg kjøpte de, og så solgte jeg de i sommer en gang. Lurer på om jeg såg de ligge til salgs igjen litt før jul... Åja, daså. Hadde ett håp om at de ikke var solgt. Hehe:) Lyst på sånne felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjanz Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Fant en veldig gammel tråd her, men ble disse noen gang solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå