Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

Ja kan tenke med du gliser godt. :D Kjørte forøverig en e39 m5 med vortech presse i helgen. Første m bilen jeg kjørte og første bilen med mer en 400hk jeg kjørte. Helt rå maskin. Så skjønner at du ikke alltid hilser haha. Nå kjører jeg ikke noe gjenkjennelig bil heller da e39en fortsatt står med toppen av. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, D.Toft skrev:

ja du gjør vel det Simen :P

er bra blind når eg e ute å kjører, så ser deg ikke alltid :P

 

Space: er jo bare å bygge det, tappe oljen av m60`en din og gje gass til den havarerer :P

 

du bygde jo om fra m52, da er det nok noe mer arbeid.  til meg passer den vell fysisk rett nedi ?   så da er det el-anlegget som blir utfordringen?    regner med at det skal kunne godkjennes til meg og siden du fikk det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

simen: hvem sin m5 e det da? da har vet du hvordan min går hahahaha.

space: vel, m62 og s62 passer rett nedi hos meg, da det er samme forstilling travers på alle e38. elektrisk var egentlig en smal sak, siden jeg hadde delebil, så fulgte jeg kablene fra ende til ende, og e39 og e39 har omtrent like koplinger på kablene, var nok mye jeg ikke hadde trengt, men valgte å kople omtrent alt. var ett par småting jeg fikk kodet vekk fra ecu og dermed ikke trengte kablene til.

ja dette er en smal sak å godkjenne, bare litt papirer som skal til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, D.Toft skrev:

simen: hvem sin m5 e det da? da har vet du hvordan min går hahahaha.

space: vel, m62 og s62 passer rett nedi hos meg, da det er samme forstilling travers på alle e38. elektrisk var egentlig en smal sak, siden jeg hadde delebil, så fulgte jeg kablene fra ende til ende, og e39 og e39 har omtrent like koplinger på kablene, var nok mye jeg ikke hadde trengt, men valgte å kople omtrent alt. var ett par småting jeg fikk kodet vekk fra ecu og dermed ikke trengte kablene til.

ja dette er en smal sak å godkjenne, bare litt papirer som skal til :)

 

Takker for svar.  Får se an litt hva jeg gjør med bilen. Pr dags dato så står den med en god del feil jeg må ordne opp i.  Så enten blir det salg slik den står (gi bort pris me andre ord),. Fikse og selge -eller sette den bort og bygge den om ved en senere anledning.  Neste vår f.eks.

 

bygger jeg den om så fikser jeg jo samtidig feilene.  Dårlig ledningsnett til viskerene, katalysatorer og startproblem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, space-ace skrev:

 

Takker for svar.  Får se an litt hva jeg gjør med bilen. Pr dags dato så står den med en god del feil jeg må ordne opp i.  Så enten blir det salg slik den står (gi bort pris me andre ord),. Fikse og selge -eller sette den bort og bygge den om ved en senere anledning.  Neste vår f.eks.

 

bygger jeg den om så fikser jeg jo samtidig feilene.  Dårlig ledningsnett til viskerene, katalysatorer og startproblem..

da har du en god grunn til å bygge om, så fikse alt samtidig :)

 

1 time siden, salnes34 skrev:

Erik heter han. Bor i stavanger. Tror ikke han er på forumet.. Men grom bil har han :D 

aha, oki :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...