D.Toft Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 11 timer siden, Sjøbuse skrev: Da sees vi i Oslo i Mai da? ja kansje, må få den kjørbar og godkjent 7 timer siden, Frode D skrev: Rått! Grattis med oppstart. takk 18 timer siden, Reef89 skrev: Bra gleder meg til du henter meg. haha morsom du mulig du må komme med pc og legge nytt VIN inn i speedo.. tamper dot nå, har jo m5 speedometeret i 7eren tror ikke bmw scanner kan legge inn VIN i speedo Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 såmm, da er bilen testkjørt og veid.. har pinade gått opp 70KG siden forrige ombygging.. fatter ikke at det er mulig.. har montert 750 sport seter da, men dem kjentes ikke så tunge ut. skulle gjerne ha lånt meg noen manuelle sort skinn preface stoler for godkjenningen sin del.. e39 eller e38 stoler har elektriske comfort stoler du kan låne i mellomtiden. men ja, drittgøy å kjøre "m7", ingen problemer hittil. fungert rimelig greit syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Gratulerer med testtur håper eg spotter denne på veien i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 takk takk. jada joda, du vil nok se den og evt høre den hehe. godkjenne nå, så bygge ny eksos, det får bli neste kapittel. så får jeg bremse den og se hva hjul hk jeg får. håper på 400 hk på hjul williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Hvor er lyd, film og bilder!!!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 har ikke hatt tid til film og slikt, bare kjørt snakket med vegvesenet nå, og får ikke regget den som 4seter skal få tatt noen bilder i dag, og må få noen til å filme når eg kjører og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Spottet deg på søfteland tideligere idag blinket i e90'n. Råå vogn, men hørte ingen lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 åååja, så ikke noe blinking hahahaha. kjørte nok stille og rolig da kan ikke ligge på turtallsperren hele tiden haha williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 18 timer siden, D.Toft skrev: snakket med vegvesenet nå, og får ikke regget den som 4seter Vil dette bli et problem for deg? Ellers gleder jeg meg til bilder/film Koser deg vel nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Hvorfor får du ikke regget som 4 seters. Finnes orginale E38 med kunn 4 seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 donor bil var 5 seter, så derfor fikk ikke jeg regge med 4. regelverket er blit endret, var letttere før å fjerne en sitteplass. men som sakt, må få lånt meg noen e38/ e39 sort skinn seter ikke elektrisk, så er jeg der hva e38 ble levert som 4seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Kna tenke meg det var deilig å kjøre "M7" ihvertfall i disse sol rike vårdagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Vet du hvor ny disse reglene er? Har hørt de i noen år nå. Men min 523 var 5-seters og donorbilen (JU77080) var også 5-seters. Alikevel ble den godkjent som 4-seters i mai 2015. Synes det er veldig merkelig. Haha. Skal jo liksom ikke gå an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 ja var ikke feil å ragge rundt i 728i dem her dagene nei vet ikke når reglene ble endret, men han som jeg snakket med ville ikke regge den som 4seter og holdt fast på regelverket. skrik ut on noen i bergen har sort skinn manuelle seter, jeg har sort skinn el seter som kan lånes i mellomtiden, evt kan kjøpes, el comfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 E38 L7 fikk man med 4 seter. Trodde ikke de gjore regler vanskelig nå som de driver å forenkler så mye regler for bil. Her ser du 2 bakseter med midtkonsoll istede for midtsete oginalt fra BMW. Kan hende andre E38 modeller også er uten midtsete, men vet ikke. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå