lagunilla Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Hei, er på jakt etter en 520i E34, M50 motoren på 150 hk. Har tatt også sett på en og prøvekjørt, men draget på bilen var nesten ikke til å merke. Har en hatt en 520 M54 motor på 170 hk, men her var det såpass stor i forskjellen. Poenget er, bør man merke draget på akselrasjonen på en 520i? Bilen føltes ut som den var helt sliten.
Tore_S Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Jeg hadde nok gått for en 525i fra 1991 og nyere da de ligger i omtrent samme prisklasse! Den går meget bra i forhold til en 520i!
lagunilla Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Skulle ønske det fantes noe til salgs... Merker at e34 begynner å gå ut av "mote" . De selges jo så lite av.
sexeren Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Skulle ønske det fantes noe til salgs... Merker at e34 begynner å gå ut av "mote" . De selges jo så lite av. De har ikke gått ut av mote vertfall.. Ser mange e34 jeg men ikke mange som selger. Men det er jo opp å ned. Mange til salgs her på forumet. Mvh
lagunilla Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Jepp, men automat og meg. Det rimer bare ikke:P Er det lett å ombygge automat til manuel på disse bilene?
sexeren Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Jepp, men automat og meg. Det rimer bare ikke:P Er det lett å ombygge automat til manuel på disse bilene? Ville heller gått for manuell med en gang. Er jo litt arbeid å få det til. Få alle deler på plass brukt eller kjøpe ting nytt så blir det jo penger å tid utav det. Har ikke gjort det selv så vet ikke noe konkret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå