Danniboy Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 omg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 haha kunne ikke passet bedre inn hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Det spiller ingen rolle om det er lav eller høy km da manuell'ene blir solgt som varmt vetebrød, Kunne sikkert ha tjent 6k lett bare på å bygge den om. Ombygg var faktisk planen fra før jeg kjøpte bilen, men har aldri fått ut fingeren. Men legg saken død nå, vil ikke ha flere "inspill" på saken. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Utelukkende ment hyggelig. Veldig fin bil! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Takk, men har vært et halvt dusin useriøse kjøpere, dritt lei egentlig derfor jeg vurderer å bygge om får å tiltrekke et større antall kjøpere. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Solgt for 18500 kr! Til en kar ved navn Dag. så aldri fyren, han kikka på bilen men jeg var på jobb, mens min far var hjemme prøve kjørte den. skrev under og Handla bilen i dag mens jeg var på jobb i dag Danniboy så kjøperen, sa han virka kriminell Mye bil for pengene dette, kjøpte denne for 20, har vel lagt nesten like mye i bilen. men, men bil er ikke måte å tjene penger på... Blir svenneprøven den 8. Mai og uka etter militæret. Militæret avhenger om jeg klarer svenneprøven. Satser på at jeg klarer den hvis ikke blir le army utsatt til jeg klarer den sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Hvor blir det av grombil? viewtopic.php?f=44&t=251405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Hvor blir det av grombil? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=44&t=251405 Meget godt spørsmål der ja, skal inn i militæret og er litt teit å kjøpe ny bil akkurat nå + 1 mnd og 7 dager ish til jeg får lappen i posten ehehe .. Slutter jo i jobben så får en liten sum penger derifra de skal spares til jeg finner noe bra Er ikke helt fan av autolat anyways sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå