Spiff Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 vågsbygd bilverksted har diagnose utstyr de, men stort sett alle småverksteder har utstyr til og lese ut feilkoder på de fleste bilmerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Det koster 30 dollar for en diagnose dings på ebay så kobler du den bare opp mot pcen. Så kan du bruke den så mye du vil Jeg skal gi de ett ring for deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Det koster 30 dollar for en diagnose dings på ebay så kobler du den bare opp mot pcen. Så kan du bruke den så mye du vilJeg skal gi de ett ring for deg jeg. Har du link til en som går til e46 ? greit å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-CARSOFT-Int ... a9&vxp=mtr Så det med diagnose av bilen er ikke så stress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 jepp da røyk girkassa på bilen, 5 dager etter salget. hadde bilen på bavaria i dag og de konkluderte at clutch-lamellen hadde røket, og vistnok noe anna i tillegg, olje på girkassen skulle vært skiftet for 100.000km siden... så 1200 spenn for å vite at girkasssen er kake. bilen kan så vidt kjøres men må opp i turtall for at det skal gå framover, ca 4-5000 for å akse og 2-3000 for å holde farten, høyt turtall altså. i tillegg slurer den hele tiden. ser dette nesten som et kall, at jeg skal bygge om fra aut. til manuell. men da jeg hadde den snille bmw mannen på telefonen, sa han at det var umulig å få ting til å gå opimalt, og jeg måtte ha nøyaktig samme årstall, karosseri og diverse for å bygge om, samt ledningsnett. noe jeg absolutt ikke har peil på, så om noen kan være til hjelp med verksted og deler, og en liten smule kunskap om m50b25 motorene, ellers er jeg "pretty much Fuc*ed". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 hadde bare levert bilen tilbake jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 kan få tak i en manuell kasse for 1000, eller en hel delebil (svensk) for 6000. det er noe jeg vurderer, skal maile noen som kan gi meg et komplett ombyggings kit, og høre forbrukerrådet i morgen, og se hva de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Kom gjerne innom meg, har fortsatt noe E34 ting du kan få av meg, ligger bare og støver her.. Trøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 du aner ikke hvor mye det hadde betydd! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 du aner ikke hvor mye det hadde betydd! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sveip innom Oslo, da? Send meg pm, godt å glede en ///Mtusiast! (Regner med den var til meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 du aner ikke hvor mye det hadde betydd! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sveip innom Oslo, da? Send meg pm, godt å glede en ///Mtusiast! (Regner med den var til meg.) selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-CARSOFT-Interface-6-5-for-E30-E36-E46-Z3-E34-E39-MCU-OBD2-Diagnose-Tool-/150880586153?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item23212f09a9&vxp=mtrSå det med diagnose av bilen er ikke så stress. Er det medfølgene program ? eller må du kjøpe det utenom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-CARSOFT-Interface-6-5-for-E30-E36-E46-Z3-E34-E39-MCU-OBD2-Diagnose-Tool-/150880586153?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item23212f09a9&vxp=mtrSå det med diagnose av bilen er ikke så stress. Er det medfølgene program ? eller må du kjøpe det utenom ? Package included: BMW OBD2 Interface Serial cable RS232 OBD2 connection cable BMW connection cable Software CD tror det medfølger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Er ein smal sak å bygge om. Trenger. Clutch Svinghjul Grikasse Pumpe Clutch pedal Bremseveskebeholder for manuell Har gjort de på den gamle min. Men husker ikke ka gir auto kassa måtte stå i nor du tok den ut=S men sikkert noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-CARSOFT-Interface-6-5-for-E30-E36-E46-Z3-E34-E39-MCU-OBD2-Diagnose-Tool-/150880586153?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item23212f09a9&vxp=mtrSå det med diagnose av bilen er ikke så stress. Er det medfølgene program ? eller må du kjøpe det utenom ? Package included: BMW OBD2 Interface Serial cable RS232 OBD2 connection cable BMW connection cable Software CD Tipper jeg er den eneste som ikke ville sett dette i annonsen ! huff! Takk for at du / dere er så observante Hadde ikke klart meg uten ! tror det medfølger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå