Næssen Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 alltid nedtur med vinterhjul! hvertfall når man har rondell til vanlig heheh:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Da har jeg planer om å selge bilen min :/ grunnet "uforutsette hendelser" finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37871748 tekst fra finn annonse: selger min 525ia grunnet uforutsette hendelser. dette er en facelift med m-tech sideskjørt, bredfront og facelift speil. bilen er veldig god teknisk, og rustfri under. tidligere eiere var en famile som har tatt godt vare på bilen, og før der en eldre herremann som importerte bilen i 98. det er ekstra diskanter v/speil som gir bedre lyd, og orginal cd spiller fritatt for omregavgift! ny olje og filter på motor og girkasse(merk: girkassen er også byttet til en girkasse med lavere km, (200.000km) ellers er det ingen problemer bilen. sviver fint nye bremser, dempere og tårnlager framme. 25.000/( 22000) hvis den blir tatt på dagen ingen skambud eller useriøse folk som sier de skal ha bilen, for så ikke å komme. depositum, eller førstemann med pengene. 91331871, kan ta imot telefoner, men ikke senere enn kl 23:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 hvilken bil skal du ha nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 hvilken bil skal du ha nå da ? Blir fortsatt e34, mulig vogn med noe kvassere motor Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Da har jeg planer om å selge bilen min :/ grunnet "uforutsette hendelser" Blir fortsatt e34, mulig vogn Dama fått bolle i ovnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Da har jeg planer om å selge bilen min :/ grunnet "uforutsette hendelser" Blir fortsatt e34, mulig vogn Dama fått bolle i ovnen? hahaha xD nei! har ikke kjerring, eller planer om unge i nær fremtid Iallefall! har bestilt en hau med sikringer, nytt luftfilter, ny nøkkel med ///M og lys og sorte de lykter! aaayeeaaahhh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Fått noen seriøse bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Fått noen seriøse bud? var egentlig en som skulle kjøpe bilen i dag for 25 lapper, men ringte han i går, og da sa han at han ikke kunne/mulighet like vel, men kunne kommet på dagen, på fredag forige uke, men jeg takket nei, da jeg trengte bil på mandagen... jaja, mener det er samme kukhue som "skulle ha" den forige 525'n touringen som jeg solgte. merkelig historie med den: begynte med en luring som bydde på sms, "ok" sa jeg men hadde en annen kjøper og som også var interisert i bilen, ble bydd over sms. etter mye om og med bydde "kukhuet" en 100 lapp over han andre, mens han andrebydde 500. så ble "kukhuet" mistenksom og lurte på om jeg "bydde" med meg selv... ble så 14,500 fra han andre så bydde "kukhuet" 17.000, så sa jeg selvfølgelig ja til det fordi det var 2 lapper mer enn det jeg kjøpte den for. så informerte om at bilen er nå solgt til han andre og sendte deretter meld at "bilen er solgt til deg" så sendte han tilbake "er ikke et bud, skulle bare se om du og den skitsofrene kameraten din er så seriøs som du skal ha det til" klikka nesten i vinkel for meg da! fitta tenkte jeg da, blir for dumt å kontakte han som ville ha bilen... sendte så en hat/sine melding til "kukhuet". 10 min etterpå ringte en eldre herremann, som kom fra kongsberg og sier at jeg kan merke bilen som solgt, og at han kommer om to dager og at han er veldig seriøs. ok tenkte jeg og merka bilen som solgt. en time etter (kl var 19-ish, ikke 2300, så det var ikke sent! prøvde ringe 2-3 ganger. han tok ikke telefonen.. ringte dagen etterpå og men han tok fortsatt ikke telefonen. så min teori er at det er faren til "kukhuet" mener denne faren ringte meg opp på fredag, fordi stemmen virket meget kjent, og at det var en "ungdom" som var i bakrunnen. kan være jeg er på bærtur men er dette jeg selv mener... hadde en plan, men denne ble buttfucked! jaja, noe ot her men er jo tråssalt min tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Haha måtte le godt når jeg leste det siste innlegget ditt her. Må også le godt av folk som har et så lite givende liv at dem prøver å provosere/drite ut folk over sms på vegne av bilannonser.. Dem kjører sikkert Audi eller står for Jehova.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Haha måtte le godt når jeg leste det siste innlegget ditt her. Må også le godt av folk som har et så lite givende liv at dem prøver å provosere/drite ut folk over sms på vegne av bilannonser.. Dem kjører sikkert Audi eller står for Jehova.. Ja xD, fikk en mail av ei hyggelig frøken som kunne kjøpe bilen for 24.000 om jeg kjøre den til Stavanger, venter bare på depositumet så skal jeg merke den som solgt. Dette var forresten ETTER jeg gikk ned 5000, så er ikke så veldig langt unna det jeg vil ha for bilen. Btw det ringte opp en luring som ville gi 15k for bilen, kjente jeg ble veldig provosert da, og så det var uaktuelt og takket pent nei til tilbudet. Vet forresten noen om det er mye politi og eller kontroller på denne strekningen Kristiansand -▶ Stavanger? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Kjører Mandal-Stavanger ofte å det er lite kontroller,men det skjer jo.. Ikke lovlig å kjøre med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Kjører Mandal-Stavanger ofte å det er lite kontroller,men det skjer jo..Ikke lovlig å kjøre med eller? Neinei, bilen er lovelig den, tenkte mer at jeg vil komme meg hjem også Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 minste problem det,buss eller tog går hele dagen å tar under 3 timer Eller du kan sitte på meg hjem Onsdag 19 Desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Doh ! Skal opp den 14. Tenkte mer på Farts grensene... Laserkontroll og slikt. .. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Doh ! Skal opp den 14. Tenkte mer på Farts grensene... Laserkontroll og slikt. ..Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe, bra, da, bursdagen min, det.. Er jenta søt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå