aalgaard Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Slenger ut et bilde fra helga 7ertzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Har nå desverre solgt e30en min, det eneste som er bra med det, er at da kan jeg bruke litt mer tid og penger på denne. Så har begynt å tenke på diverse modifiseringer, som skal få bilen te å se bedre ut, og gå bedre Har du noen ideer til hva jeg kan gjøre for å få bilen til å se bedre ut, så kom gjerne med innspill setter pris på råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Har spaca felgene nå, hadde kjøpt 4stk 20mm. Ble litt mye med 20mm foran, så disse ble tatt av igjen. Skjermen ligger på dekket Måtte valse litt for å få plass bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Veldig fin den tralla her aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Veldig fin den tralla her Takktakk blir iallefall bedre og bedre syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Ser bra ut det her erlend Ta bilde forfra heller så det er lettere å se hvor mye det stikker ut Må ha mer strekk så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Takker Skal se om jeg får knipse ett bilde eller to idag skulle helst hatt mer strekk, men lakk og nye felger blir nok prioritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Da var vårpussen unnagjort Bilen ble endel blankere etter på så jeg er fornøyd. S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Meget pen Touring du ! aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Takk skal du ha! Kjekt med positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Har tenkt å spandere på bilen nye felger etterhvert, vet ikke helt når det blir enda, men blir nok enten i sommer eller til neste vår. Noen som har noen forslag til hvilke felger jeg burde kjøpe, legg gjerne ved bilde Helst ikke så mye over 20 00,- både nytt og brukt er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 jeg har noen vertini hennesy felger 8.5 19 og 9.5 19, felgene er bare kjørt på i 2 mnd så de er helt strøkene hvis du er interisert selvfølgelig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Blir nok desverre ikke av interesse. har lyst på delte felger, og helst breiere, har sett litt på ac rennesport, ccw og lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 dem er god ^^ kanskje jeg bare skal bruke de som vinterfelger da aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 k en liten gladmelding i posten idag. Jeg sende for ei liten stund siden om ombygning kompressor, og det stilte de seg da positive til så det blir nok presse i denne med tia Kattlikzm og Hefner reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå