Henrik... Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Takk for det, tåler å høre det igjen hehe...sender deg PM på merkene jeg, kjedlig om alle skal gjøre det samme. også har jeg et lite dilemma: Hvilket av disse to rattene skal jeg gå for? alcantara er tøft, og gir litt mer race-preg med senter-stripa. Men på en annen side så har jeg skinninteriør, så det vil stå mest i stil til resten av interiøret. Innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 skinn, any day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Enig med Ohrvik, skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Skinn ser best ut, alcantara får du vel bittelitt bedre grep på. Personlig ville jeg kjøpt skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Skinn, glatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hvis du bytter andre detaljer med alcantara (ja jeg er overnaturlig opptatt av sammenheng og detaljer) som f.eks. gir og brekkmansjett, så kan det passe. Da for eksempel med hvit søm, som refererer til nyere BMW performance. Men hvis du vil ha det standard ville jeg helt klart gått for vanlig skinnratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Alcantara er eye candy og grisedigg å ta på eller what ever da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 også enig med tzunami. Det som er dumt med alcantaraen er at det "legger" seg ganske raskt, og ved moderat bruk over tid vil det etter hvert se veldig slitt ut, fordi fibrene legger seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Det er godt dere er samstemte gutta haha Var skinn som var førstevalget her å, siden den glir inn med skinnsetene. alcantara er kult, men det bryter med resten av interiøret. Det er som du er inne på tzunami, måtte nok hatt noen andre detaljer. Flocka dash for eksempel Er så mye som står på handlelista framover, så får håpe det renner inn med lønninger framover. Klar for coilovers og eksos før våren kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen2k Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Heeey! Jeg har org M3 Sunflower felger som vurderes solgt, kansje lage en byttehandel mot LM felgene? Send pm om det kunne være intressant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Snart venta 2 måneder..kjenner jeg gleder meg! "Hello Henrik ! Centers are lying at paintshop. Will get them back start of next week. So I can finish and ship your wheels mid/end of next week." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Blir niice Hadde valgt skinnratt anyday så lenge du har skinn resten btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Var å henta meg nye hjul i dag Backup/banehjul. også er det kult å ha orginale M3 hjul. Har ikke tatt noe bilde av de selv ennå, men her er et fra tidligere eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Naaaaajs rims! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Naaaaajs rims! Takk Pene de du har å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå