Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det, tåler å høre det igjen ;) hehe...sender deg PM på merkene jeg, kjedlig om alle skal gjøre det samme.

også har jeg et lite dilemma: Hvilket av disse to rattene skal jeg gå for? alcantara er tøft, og gir litt mer race-preg med senter-stripa. Men på en annen side så har jeg skinninteriør, så det vil stå mest i stil til resten av interiøret. Innspill? :-k

alcantara_zpsa83d9ae3.jpg

skinn_zps12c63db3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bytter andre detaljer med alcantara (ja jeg er overnaturlig opptatt av sammenheng og detaljer) som f.eks. gir og brekkmansjett, så kan det passe. Da for eksempel med hvit søm, som refererer til nyere BMW performance. Men hvis du vil ha det standard ville jeg helt klart gått for vanlig skinnratt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt dere er samstemte gutta :D haha :P Var skinn som var førstevalget her å, siden den glir inn med skinnsetene. alcantara er kult, men det bryter med resten av interiøret. Det er som du er inne på tzunami, måtte nok hatt noen andre detaljer. Flocka dash for eksempel :)

Er så mye som står på handlelista framover, så får håpe det renner inn med lønninger framover. Klar for coilovers og eksos før våren kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...