Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

Morsomt at det er såpass respons på felga, betyr at vi er en felg-glad gjeng her ;) Men det er såklart ikke noe jeg vil, men er kanskje en måte for meg å få gjennomført de andre oppgraderingene jeg ønsker. Jeg syns baken på E36 er ganske kjedlig uten spoiler, og det ville gjort seg veldig. Er også klar over at det tar tid å få en bil 100%, men jeg prøver å få bilen sånn jeg vil ha den nå, for jeg veit at det blir lite penger til oppgraderinger når man er student.

Forøvrig syns jeg ikke RC er så vanlig, og at Futura er det en del som bestiller. Har også noen tanker om å lakke senter eventuelt hvis jeg kjøper RC. Time will show, skal holde dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvemonterte Futura felga i dag, ser ut som de vil sitte farlig bra på bilen, så blir hardt å eventuelt selge de :? er 5mm spacer på bildene

Tok også motorvask i dag, og motoren reagerte merkelig på det. Lagde en del stygge lyder når jeg starta den etter vask, og når jeg prøvde å skru av bilen så sto fortsatt motoren å gikk sånn halveis, selv om nøkkelen var vridd helt av, null tenning på :? Noen som har peil på hvorfor? Den gikk for øvrig normalt etterpå.

Nok prat, bilder..

DSC_0045-3_zps398c4b72.jpg

DSC_0055-2_zpsdfd5bfd3.jpg

DSC_0060-1_zps81f122af.jpg

DSC_0064_zpsbfeae0a5.jpg

Før:

DSC_0066-1_zpse126a0c6.jpg

Etter:

DSC_0067_zps7905a6e0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...