Henrik... Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Morsomt at det er såpass respons på felga, betyr at vi er en felg-glad gjeng her Men det er såklart ikke noe jeg vil, men er kanskje en måte for meg å få gjennomført de andre oppgraderingene jeg ønsker. Jeg syns baken på E36 er ganske kjedlig uten spoiler, og det ville gjort seg veldig. Er også klar over at det tar tid å få en bil 100%, men jeg prøver å få bilen sånn jeg vil ha den nå, for jeg veit at det blir lite penger til oppgraderinger når man er student. Forøvrig syns jeg ikke RC er så vanlig, og at Futura er det en del som bestiller. Har også noen tanker om å lakke senter eventuelt hvis jeg kjøper RC. Time will show, skal holde dere oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Prøvemonterte Futura felga i dag, ser ut som de vil sitte farlig bra på bilen, så blir hardt å eventuelt selge de er 5mm spacer på bildene Tok også motorvask i dag, og motoren reagerte merkelig på det. Lagde en del stygge lyder når jeg starta den etter vask, og når jeg prøvde å skru av bilen så sto fortsatt motoren å gikk sånn halveis, selv om nøkkelen var vridd helt av, null tenning på Noen som har peil på hvorfor? Den gikk for øvrig normalt etterpå. Nok prat, bilder.. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ikke bytt felger futuraene sitter som et skudd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Du ser jo nå at du ikke kan bytte ut de hjula !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ikke bytt felger futuraene sitter som et skudd ! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Enig der, ikke bytt de ut! Men om du skulle så er jeg interessert hvis prisen er bra send pm hvis du skal selge de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Dette her ble jo helt perfekt! du trenger ikke mer en de felga der på bilen din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 At du tenker å selge futuraene er for meg et mysterium, for de satt knallbra på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Det ser ut til at du får hele forumet mot deg hvis du selger Futuraene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Jeg hadde ikke fått sove om natta dersom jeg hadde solgt de der! Dessuten kan e36 bli helrå uten vinge, bare se på kny sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Jeg hadde ikke fått sove om natta dersom jeg hadde solgt de der! Dessuten kan e36 bli helrå uten vinge, bare se på kny sin +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Du trenger ingen spoiler for at det skal se bøst ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Du må ikke finne på å sælle Futura felgan! Nåkka så pent e d vanskelig å finne. sitter jo som ett skudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Intr å bytte futurae i nye keskin kt1 m federal dekk + mellomlegg? Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hva er dimensjon og innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå