Tzunami Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Fant ut at jeg like så godt kan lage en bildetråd om nye e39'n, da det blir gjort litt ting og tang med den med tiden alikevel Jeg kjøpte den for snart 2 uker siden, og må si jeg er veldig fornøyd med bilen sålangt, selv om jeg savner m5-seter, m-ratt osv fra gamle-bilen. Planene for bilen er så mangt, har hatt planene klar en stund, men det kommer til å ta sin tid da dette blir en bruksbil, og jeg snart har en annen bil som vil spise mer enn nok av lommeboka Foreløpig ser lista slik ut: M-tech front M-tech bakfanger Facelift frontlamper Facelift baklamper M5-ratt M5-speil Takspoiler (Aerodynamic) Facelift nyrer Dynavin Pioneer TS-WX77A sub E-Light Modul m5-eksos, blir montert helgen etter påske FK Highsport Coilovers Foliering shadowline Soting av ruter 18" felger sommer 17" felger vinter Får slenge opp noen bilder fra annonsen også Utstyrsnivået på bilen er heller ikke til å klage på: VIN WBADG810X0BX03326 Type code DG81 Type 525TDS (EUR) E series E39 (2) Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M51 Displacement 2.50 Power 105 Drive HECK Transmission AUT Colour CALYPSOROT METALLIC (252) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod.date 1997-12-01 Options Code Description (EPC) S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S320A Deleted, model lettering S386A Roof railing S413A Luggage compartment net S428A Warning triangle and first aid kit S494A Seat heating driver/passenger S508A Park Distance Control (PDC) S510A Headlight vertical aim control S520A Fog lights S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S665A Radio BMW Business RDS S672A CD changer for 6 CDs S676A HiFi speaker system S863A Dealer List Europe S879A On-board literature, German S260A Side airbag for driver/passenger S411A Window lifts,electric,front/rear S548A Kilometre speedo S550A On-board computer S694A Provisions for BMW 6 CD changer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Endelig har du skjønt det å kjøpt touring, heheh Blir nok en bra bruksbil til den "andre" er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Pen farge;) kan bli meget bra denne;) leter selv etter tds.. Men med manuell;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Ble touring nå ja merker det er deilig med plass i bilen er såklart akkurat ikke plass til en seng baki, men da har man jo avtagbart hengerfeste Tror fargen kan bli meget pen når jeg får korrigert den litt, samt fjerne litt krom automatkassa er litt tomat iblant, som yngvejos nevnte for meg, men jeg klarer med alikevel, og veeldig deilig å ha kombinasjon av diesel, automat og cruisecontroll begynner jeg å bli gammel montro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Ser bra ut dette her! Med nokon andre felger blir nokk bilen løftet noen hakk Har samme felgende ligggende i boden som fulgte med min e34 tds touring Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 har et sett liggende i garasjen også både sommer og vinter på samme felger har 17" vinterdekk liggende, så trenger egentlig bare noen greie felger, så om noen har så er det bare å rope ut Har også bestilt meg senkefjærer foran, 35mm mtp at det skal være en bruksbil så vil jeg beholde noe av høyden bak så blir det vel å kode den ned/justere ned nivåreguleringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Style 80 felger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Hadde fungert det ja du har vel noen liggende du hvis jeg husker riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Då var du igang allerede med nytt prosjekt før prosjektet, kan bli bra disse planene då.. Vil no koste endel di planene dine då men blir nok veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 jeg har liggende ja. skal ikke ha mange kr for de. Om du henter på berger slenger jeg på fri frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 God gammel M51 motor, god sliter det Blir nok bra denne også, fargen blir pen når den er korrigert. Tips er å gå rett på Scholl S03G og lilla scholl, den er forholdsvis hard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Då var du igang allerede med nytt prosjekt før prosjektet, kan bli bra disse planene då.. Vil no koste endel di planene dine då men blir nok veldig bra Ja, klør i fingrene etter å tømme kontoen xD men prøver å holde igjen litt foreløpig koster nok av kronasjer, men vil ha en tøff bil, både bruksbil og kosebil, så da blir det sånn jeg har liggende ja. skal ikke ha mange kr for de. Om du henter på berger slenger jeg på fri frakt. Det høres greit ut det! kan hente jeg! send meg pm på pris og når de kan hentes God gammel M51 motor, god sliter det Blir nok bra denne også, fargen blir pen når den er korrigert. Tips er å gå rett på Scholl S03G og lilla scholl, den er forholdsvis hard. Ja, må bare få rotet meg til å begynne med det, den trenger en shining Har scholl-3-step'en, så den skal nok få smake på lakken her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Skal du ha luft på denne siden du nevner Acuuair e-level? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Fin bruksbil! Blir nok veldig bra med planene dine, og ikke minst kostbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Skal du ha luft på denne siden du nevner Acuuair e-level? Stemmer det blir spennende å legge opp, da jeg aldri har vært borti slikt før, men får sikkert litt tips på nordicstance tenker jeg Fin bruksbil! Blir nok veldig bra med planene dine, og ikke minst kostbart Kostbart ja? blir ikke billig, men det blir vel ikke noen av bilene mine tror jeg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå