Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg mottatt ny intercooler til touringen ;) takk til jakobm5!

For de som skal kommentere "sa du ikke at du var ferdig med å bruke penger på denne? :P " så er det fordi den gamle har sprukket, så blir beregnet som slitedel ;):P

Jeg tror den skal få kald nok luft nå ja! ;) så er spørsmålet, sølv cooler eller svart? Sølv blir jo veldig opplysende.. Hmm..

2emyzy2e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort :)

Tror det blir sort ja :)

Sort høyglans, som grillen. :)

Hmm.... kanskje jeg skal levere den til lakkerern ? :) hadde vært kult med høyglans!

sølv om bilen skal være rånebil :P sort ellers

har den noe for seg sånn effektmessig tror du? manuel eller automat din forresten?

Rånebil skal det ikke være, så da blir det nok sort :P

Er automat, så ikke noe ræserbil gitt :P men sammen med åpent luftfilter tror jeg det skal gi motoren et mye bedre arbeidsmiljø, samt at den er ikke er heelt org da :P kanskje den soter litt mindre også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for sort ;) Er disse spreke original egentlig? En kompis har en slik og den er ganske sprek, og han vet ikke om den er chippet da forrige eier heller ikke visste det? Har ikke satt på han, men det kjenner man vel fort om den er eller ikke, er vel 140hk i disse org?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke nok av denne her, har ikke ord på hvor rå den foliejobben der er :D

Takk for det Stenbakken ;) ble bra den folien din også ;)

Får håpe jeg får gnisten igjen til å skru litt, så jeg får den istand til GS-treffet og e30meet ;)

hei...råååålig nå gutti! Kom og folier bilen min du! :P

Ja jøss :P

Jeg stemmer for sort ;) Er disse spreke original egentlig? En kompis har en slik og den er ganske sprek, og han vet ikke om den er chippet da forrige eier heller ikke visste det? Har ikke satt på han, men det kjenner man vel fort om den er eller ikke, er vel 140hk i disse org?

Disse er ikke svake org, faktisk var jeg overrasket når jeg kjørte den første gang, med automat så dro den fra 523'n :o:oops: men får koble på turbotrykksmåler eller noe for å sjekke om den er justert da? ;) er 140hk org ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...