Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trodde det, men med nærmere inspeksjon så har jeg både fjærer og dempere bak, så tror ikke det? Virket som fjærene var av ganske grei kvalitet, og schmiedmann leverte kjapt og greit! :)

Skrevet

Gratulerer med touring :)

Siden du driver med lyd oppgradering, anbefaler jeg deg å bytte høyttalerne i taket også.. Du får plass til et sett med 6.5" oppi der, men da får du ikke bruke orginal dekslene.. Men lyden blir så mye bedre :)

Skrevet
Gratulerer med touring :)

Siden du driver med lyd oppgradering, anbefaler jeg deg å bytte høyttalerne i taket også.. Du får plass til et sett med 6.5" oppi der, men da får du ikke bruke orginal dekslene.. Men lyden blir så mye bedre :)

Takktakk! :)

Hmm.. det skal vurderes! ;) er ganske fornnøyd med lydbildet nå, men det blir vel til at jeg flytter sub'n over i m5'n etterhvert, og bygger større anlegg i den her ;)

Skrevet
Btw har en takspoiler tilsalgs, 2000 kr og den er din..

Får original aerodynamic takspoiler for under det ny på jobben, så ellers takk :)

Skrevet

jaja :P svir av nok av penger denne helgen :o fri mandag, så jeg får momset in m5'n og begynt på ny prosjekttråd her inne :lol: sitter og tripper på stolen her, venter på å komme meg avgårde :P

Skrevet
jaja :P svir av nok av penger denne helgen :o fri mandag, så jeg får momset in m5'n og begynt på ny prosjekttråd her inne :lol: sitter og tripper på stolen her, venter på å komme meg avgårde :P

*LIKER* :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...