Tzunami Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 jeg trodde det, men med nærmere inspeksjon så har jeg både fjærer og dempere bak, så tror ikke det? Virket som fjærene var av ganske grei kvalitet, og schmiedmann leverte kjapt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Gratulerer med touring Siden du driver med lyd oppgradering, anbefaler jeg deg å bytte høyttalerne i taket også.. Du får plass til et sett med 6.5" oppi der, men da får du ikke bruke orginal dekslene.. Men lyden blir så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Btw har en takspoiler tilsalgs, 2000 kr og den er din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Gratulerer med touring Siden du driver med lyd oppgradering, anbefaler jeg deg å bytte høyttalerne i taket også.. Du får plass til et sett med 6.5" oppi der, men da får du ikke bruke orginal dekslene.. Men lyden blir så mye bedre Takktakk! Hmm.. det skal vurderes! er ganske fornnøyd med lydbildet nå, men det blir vel til at jeg flytter sub'n over i m5'n etterhvert, og bygger større anlegg i den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Btw har en takspoiler tilsalgs, 2000 kr og den er din.. Får original aerodynamic takspoiler for under det ny på jobben, så ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Ikkje bruke opp penga på familievogna nå da, få igang M5-en og la denne vente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 jaja svir av nok av penger denne helgen fri mandag, så jeg får momset in m5'n og begynt på ny prosjekttråd her inne sitter og tripper på stolen her, venter på å komme meg avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 jaja svir av nok av penger denne helgen fri mandag, så jeg får momset in m5'n og begynt på ny prosjekttråd her inne sitter og tripper på stolen her, venter på å komme meg avgårde *LIKER* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 har du henta den???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 nei, men turer nedover om 4 timer ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 god tur da! Ta masse bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Skålene skal du få meeget gunstig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 m5 enda eller beck?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå