Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på hva du mener med det? altså at man bytter fra amber-lyset i instrumentpanel osv til f.eks hvitt?

Det går ikke nei, er farget glass/plast.. Denne går kun på utvendig belysning under lås/opplåsing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått til elightmodulen endelig :D Skal kode den om litt til uka, men det er gøy at det funker iallefall ;)

Her er to filmklipp av hvordan den er nå, får beklage to dårlige håndholdte mobilklipp :P

Låse opp:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/C ... directlink

Låse igjen:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp plastidip'et resten av listene på bilen, bilder kommer ;)

Det bør være grei temperatur, men det viktigste er at du legger "tynne" lag! det vil se ut som det klumper seg, men med flere lag så legger det seg bedre ;) alt jeg har lagt på er chrome, og det funker fjell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tuklet litt med touringen igjen;) får beklage dårlige bilder og skitten bil :o vasket bare på/rundt listene :P

Plastidip'et resten av listene utvendig

Lappa litt på nyrene, og lista på frontfangern

Lakkert hengerfeste-deksel

Funnet mulig feil i låsekassa HB, får ikke åpnet døren innenifra :S waier'n strammer, men ingenting skjer. tips?

Nyrer får oppfriskning, lå litt tynt på øverst :S

20121114_183105.jpg

Lapping på fangerlist, ser nesten ikke at det er gjort nålenger ;)

20121114_183102.jpg

20121114_183054.jpg

20121114_183113.jpg

20121114_183120.jpg

20121114_183133.jpg

20121114_183046.jpg

20121114_183139.jpg

test for å se hvordan det blir på "større" flate, og hvordan det blir å dra av

underveis

20121114_183127.jpg

etter

20121114_200312.jpg

Resultat

20121114_200238.jpg

20121114_200245.jpg

20121114_200255.jpg

Hengerfestedekselet

underveis

20121114_183424.jpg

etter

20121114_200340.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastdip funker fett, og ser ok ut, men noen spm. Hvor lenge har du kjørt med det ? har du vaska bilen skikkelig etter du har hatt det på? som jeg sa i tulletråden, vaksa bil med afetting, plastdipen ble helt mongo etterpå. Ble bløt, og ikke "hard" igjenn. Mao ødelagt :/ ble litt skuffa egentlig. Var bare prøving uansett, så ikke noe krise.

Lurer bare på om du har andre erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som du sier, med sterk avfetting så er det døfødt desverre.. men jeg vasker den på jobben, med prewash(ikke spør meg hva det er, aner ikke :P ) og høytrykksavspyling. Det fungerer fint sålenge jeg ikke spyler nærme.. Men det er også en enkel måte å fjerne den på, høyttrykk rett på, så spyler du det av som om det skulle vært møkk!

Men har tatt en prøve på tanklokket, så skal se nestegang jeg vasker bilen, om det sitter greit på større overflater. lister er tross alt små og er lite overflate å få heft på..

ang. levelengde så skal det holde iallefall et halvt år, noe jeg vil se før jeg tror det.. men sålenge man er forsiktig når man vasker osv, så skal den holde en god stund! en kamerat har nå kjørt i halvannen mnd og ikke hatt noe problem med den enda, og han vasker den ofte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...