wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 nei faaaaaktisk ikke...markeringslysa er i fanger foran, og på siden av baklysene..blinklysene foran er også koblet opp så de lyser sammen med led parklys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Ikke besudle tråden min med slikt wicky... neida, ikke galt med US blink! trodde det var samme som de nyere s80'ne osv, de har jo alt, inkl arkeringslys, hovedlampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Jeg har dessverre en eldre s80...dog nyere enn din..fra forrige årtusen... men nok om det... Har forresten fått del-bruker-tilgang på en e39 m5 til neste år...så vi får kappkjøre litt på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Tøft! M5 er gromt! sitter og savner den litt nå, hører på youtube-klipp:P Men frøkna kommer hjem i morgen, så hun ville se den da blir det vel å løfte litt på trekket og høre litt på lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Har hun ikke sett den enda? hmmm...kona liker ikke raske biler lenger... Men du har jo sett den jeg skal råne rundt i...den jeg hadde med på esso ryen en gang... Den er forøvrig i VELDIG god stand nå...nesten perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Kan en bruke denne til å endre farge på interiør bellysningen i m50 og?, eller er de som alle andre bmw er med farga glass osv? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Er ikke helt sikker på hva du mener med det? altså at man bytter fra amber-lyset i instrumentpanel osv til f.eks hvitt? Det går ikke nei, er farget glass/plast.. Denne går kun på utvendig belysning under lås/opplåsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Da har jeg fått til elightmodulen endelig Skal kode den om litt til uka, men det er gøy at det funker iallefall Her er to filmklipp av hvordan den er nå, får beklage to dårlige håndholdte mobilklipp Låse opp: https://picasaweb.google.com/lh/photo/C ... directlink Låse igjen: https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Kosta denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 husker ikke jeg men ligger mye spennende på sidene deres jeg kjøpte den for bortimot et år siden jeg da men www.car-solution.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Har du noe tips rundt bruk av plastdip Joachim? Skulle lakke nyrene på e39'n svarte, da bare klumpa det seg, og rant. Mulig chromen er for glatt? eller at det var for kaldt ute den dagen. Endte med at jeg bare måtte tørke det vekk, før plasten tørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Har nettopp plastidip'et resten av listene på bilen, bilder kommer Det bør være grei temperatur, men det viktigste er at du legger "tynne" lag! det vil se ut som det klumper seg, men med flere lag så legger det seg bedre alt jeg har lagt på er chrome, og det funker fjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Da har jeg tuklet litt med touringen igjen;) får beklage dårlige bilder og skitten bil vasket bare på/rundt listene Plastidip'et resten av listene utvendig Lappa litt på nyrene, og lista på frontfangern Lakkert hengerfeste-deksel Funnet mulig feil i låsekassa HB, får ikke åpnet døren innenifra :S waier'n strammer, men ingenting skjer. tips? Nyrer får oppfriskning, lå litt tynt på øverst :S Lapping på fangerlist, ser nesten ikke at det er gjort nålenger test for å se hvordan det blir på "større" flate, og hvordan det blir å dra av underveis etter Resultat Hengerfestedekselet underveis etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Plastdip funker fett, og ser ok ut, men noen spm. Hvor lenge har du kjørt med det ? har du vaska bilen skikkelig etter du har hatt det på? som jeg sa i tulletråden, vaksa bil med afetting, plastdipen ble helt mongo etterpå. Ble bløt, og ikke "hard" igjenn. Mao ødelagt :/ ble litt skuffa egentlig. Var bare prøving uansett, så ikke noe krise. Lurer bare på om du har andre erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Det er som du sier, med sterk avfetting så er det døfødt desverre.. men jeg vasker den på jobben, med prewash(ikke spør meg hva det er, aner ikke ) og høytrykksavspyling. Det fungerer fint sålenge jeg ikke spyler nærme.. Men det er også en enkel måte å fjerne den på, høyttrykk rett på, så spyler du det av som om det skulle vært møkk! Men har tatt en prøve på tanklokket, så skal se nestegang jeg vasker bilen, om det sitter greit på større overflater. lister er tross alt små og er lite overflate å få heft på.. ang. levelengde så skal det holde iallefall et halvt år, noe jeg vil se før jeg tror det.. men sålenge man er forsiktig når man vasker osv, så skal den holde en god stund! en kamerat har nå kjørt i halvannen mnd og ikke hatt noe problem med den enda, og han vasker den ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå