SigurdE36 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hvor mye plastdip gikk det med på alle listene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Gikk med halvannen boks, inkludert litt lapping her og der pluss tanklokket, så på sedanen din vil du nok klare deg akkurat med en boks vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Ok, fikk lakka nyrene med bra resultat hvertfall. Men hvordan sitter det når en kjører høytrykks-vask over egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 bare ikke kjør på med høyttrykk for nærme så går det fint har vasket bilen opptil flere ganger, uten noe problem lakket chrome-nyrer? har du brukt syregrunning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Fikk feil nyrer som var helchrome, så måtte lakke midten sort Men grunna ikke noe. Hva bruker du til å grunne med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 trenger ikke/skal ikke grunne før plastidip, men med vanlig lakk må man syregrunne først, hvis ikke mister lakken taket med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 men med vanlig lakk må man syregrunne først, hvis ikke mister lakken taket med en gang Jaja, skjønner såpass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Regnet egentig med det shø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Da har jeg lagt inn en bestilling hos koed! blir nye gløderør, nye lenkearmer, og nye lykter! følte det var på tide med faceliftlamper nå de jeg har nå er matte og med dugg inni, og rett og slett ufine, så da var det ikke stor tvil når jeg fikk stor og fin lønn i går håper bestillingen går igjennom fort og varene kommer på posten snart, for jeg vil ha deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Du som skal ha Skodaen? Hva skjer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Er han med a3'n sin, den blir nok fikset opp med tiden ny motor, felger, senk og lakk, pluss fjerning av rust.. Så skal bli en cruisebil til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 trenger ikke/skal ikke grunne før plastidip, men med vanlig lakk må man syregrunne først, hvis ikke mister lakken taket med en gang På vanlig lakk stemmer dette vel riktig så bra. Jeg lakket nyrene mine svart uten grunning i sommer, og det sitter som støpt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Kun pusset ned og lakket opp? det skal i grunn ikke fungere, da det er ordentlig krom, og ikke "fake krom" som mange andre bilmerker bruker. Har hørt med flere lakkerere ang lister rundt vinduer osv, som er samme type som nyrene, og det trenges syregrunning for å få heft :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Jeg pusset ikke ned engang La på lakk utenpå og det ble 100% det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Drøyt det hadde jeg aldri trodd hadde gått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå