Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Dersom facelift baklamper går på uten adapterkabel eller liknende og det fungerer (foruten flimring og feilmelding) bør det bare være å kode vekk pæresjekk så de fungerer optimalt. Forøvrig en flott touring du har kjøpt deg og faceliftlamper gjør seg virkelig. Jeg er spendt på sluttresultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er koding som er saken ja ;)

Takk for det! veldig fornøyd med bilen, hatt stor bruksverdi av den, og det for den igjen for i form av godt med stell og snacks :D sluttresultatet er jeg selv veldig spendt på, men etter tankene i hodet mitt, så skal det bli en riktig så lekker grocery getter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom facelift baklamper går på uten adapterkabel eller liknende og det fungerer (foruten flimring og feilmelding) bør det bare være å kode vekk pæresjekk så de fungerer optimalt. Forøvrig en flott touring du har kjøpt deg og faceliftlamper gjør seg virkelig. Jeg er spendt på sluttresultatet :)

Jeg satte på facelift på min 99 modell. Der var det konstant flimring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen touring ! Skal følge med her :)

Thx dude ;)

Selv ved fjerning av pæresjekk? :)

Nei, jeg kom ikke så langt. Men uten så flimret det iallefall. :)

Da får jeg prøve å kode det når de kommer på bil ;)

har i m5'n, så tenkte jeg skulle prøve de, så får jeg heller kjøpe et sett, men da sier jeg isåfall ifra så kan du sende det ned med frøkna :)

Skal du ikke oppover like over jul?

Jo skal kjøre oppover i midten av januar tenkte jeg, har jo hentet liten valp til frøkna, som stortrives i bmw'n allerede :D så da får man kjøre da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lenkearmer byttet! ;) på tide? :P

20121205_175452.jpg

20121205_175458.jpg

Koblet samtidig opp US blinkers-modul og byttet til hvite AE:D slik ble dette ;)

(ja, skal bytte til hvite tåkelys også)

20121205_200516.jpg

20121205_200522.jpg

Skal dimme dem litt, så får jeg komme med noen nye bilder i lyset i morgen, lettere å se hvordan det går mot fargen da ;)

Forresten digg med ren bil!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...