jakobm5 Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 etter litt gogling så er det vist bare å programere lysmodulen,, kjøpte led dekodere igår på mekonomen å nå lyser ikke feilmld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Dersom facelift baklamper går på uten adapterkabel eller liknende og det fungerer (foruten flimring og feilmelding) bør det bare være å kode vekk pæresjekk så de fungerer optimalt. Forøvrig en flott touring du har kjøpt deg og faceliftlamper gjør seg virkelig. Jeg er spendt på sluttresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Er koding som er saken ja Takk for det! veldig fornøyd med bilen, hatt stor bruksverdi av den, og det for den igjen for i form av godt med stell og snacks sluttresultatet er jeg selv veldig spendt på, men etter tankene i hodet mitt, så skal det bli en riktig så lekker grocery getter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Bruksverdi har disse bilene massevis av;) nærmer seg oppstart av lakkboks nå så spørst om vi få leke litt når du kommer oppover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Må følge med her og! Regner med den ikke slipper unna noen råe modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Dersom facelift baklamper går på uten adapterkabel eller liknende og det fungerer (foruten flimring og feilmelding) bør det bare være å kode vekk pæresjekk så de fungerer optimalt. Forøvrig en flott touring du har kjøpt deg og faceliftlamper gjør seg virkelig. Jeg er spendt på sluttresultatet Jeg satte på facelift på min 99 modell. Der var det konstant flimring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Selv ved fjerning av pæresjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Har du skaffel led til ringene? Har ett nytt kitt ligende jeg:-) intrisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 har i m5'n, så tenkte jeg skulle prøve de, så får jeg heller kjøpe et sett, men da sier jeg isåfall ifra så kan du sende det ned med frøkna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Pen touring ! Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Selv ved fjerning av pæresjekk? Nei, jeg kom ikke så langt. Men uten så flimret det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 har i m5'n, så tenkte jeg skulle prøve de, så får jeg heller kjøpe et sett, men da sier jeg isåfall ifra så kan du sende det ned med frøkna Skal du ikke oppover like over jul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Pen touring ! Skal følge med her Thx dude Selv ved fjerning av pæresjekk? Nei, jeg kom ikke så langt. Men uten så flimret det iallefall. Da får jeg prøve å kode det når de kommer på bil har i m5'n, så tenkte jeg skulle prøve de, så får jeg heller kjøpe et sett, men da sier jeg isåfall ifra så kan du sende det ned med frøkna Skal du ikke oppover like over jul? Jo skal kjøre oppover i midten av januar tenkte jeg, har jo hentet liten valp til frøkna, som stortrives i bmw'n allerede så da får man kjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Da var lenkearmer byttet! på tide? Koblet samtidig opp US blinkers-modul og byttet til hvite AE:D slik ble dette (ja, skal bytte til hvite tåkelys også) Skal dimme dem litt, så får jeg komme med noen nye bilder i lyset i morgen, lettere å se hvordan det går mot fargen da Forresten digg med ren bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Ble pent med US modul og hvite ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå