lasseln Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ser du har sniki til deg noen bilder fra Fyrstikktorget skole, dritkul location å ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja, F21 eller noe? fet location, kommer garantert tilbake dit med renere bil og stativ senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 må si det Tzunami at du er veldig flink til å få det til! bilene dine ser bra ut! tør vedde på at du kunne fått en lada samara til å se bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hehe takk for det lærling! en lada samara er jeg nå ikke helt sikker på men Denne skal iallefall bli enda et hakk tøffere snart gleder meg sykt til alle puslespillbiter faller på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 hehe gleder meg til årsavgiftene er betalt, og man har flyttet.. så kan man se hva man kan klare på bil gleder meg til skattepengene kommer.. da får E30`n litt godbiter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ja det var det da... heldigvis bare en bil å betale årsavgift på i år Holder det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 fikk plutselig 3 jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Sikkert gøy får videreformidle de til nye eiere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 ja, altså skal egentlig bare betale 2.. men var litt av dealen på E30n siden jeg fikk den billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Åja så er ikke på mini'en? suzuki'n, honda'n og e30'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 hehe, er på minien, suzukien og e30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Fikk modulen til Autofold speil i går også, så nå er det ikke mye som mangler før alle puslespillbrikkene er på plass da gjenstår det bare å pusle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Ut og kjøre i kveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Blir bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Ut og kjøre i kveld ? Har vært i Trysil i helgen, så har nok blitt svært lite kjøring på meg i helgen Blir bra nå! Ja, blir snart ordentlig bil av denne også på tide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå