Spiff Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 spiff: er veldig deilig med automat;) så det anbefales! iallefall på en daily driver har det i e38en vettu, mangler bare diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Ja, hvordan går det mtp drivstofforbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Kan forresten meddele at det kommer en liten oppdatering i morgen fått litt deler nå, som venter på meg, litt her og litt der nye vinterhjul, nye sommerhjul, senkefjærer, ny spiller og en slim subwoofer montering i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Kan forresten meddele at det kommer en liten oppdatering i morgen fått litt deler nå, som venter på meg, litt her og litt der nye vinterhjul, nye sommerhjul, senkefjærer, ny spiller og en slim subwoofer montering i morgen! Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 ser bra ut beck =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Ekspresslevering av Lasseln! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Ja, hvordan går det mtp drivstofforbruk? har vel bare lannkjøringsmåling,og da har den gått på 0,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Ikke gærent å få ting servert på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Nei var fint det lasse! den er montert nå, men ble så sent, så får heller komme med bilder i morgen senkefjærer foran er også montert, 35mm, spent på å se høyden når den får seget litt, men ser iallefall bedre ut enn det gjorde fra før av skal bare trekke remote og signal til sub'en i morgen, så er den ferdig også, så da får jeg komme sterkere tilbake med bilder i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Nei var fint det lasse! den er montert nå, men ble så sent, så får heller komme med bilder i morgen senkefjærer foran er også montert, 35mm, spent på å se høyden når den får seget litt, men ser iallefall bedre ut enn det gjorde fra før av skal bare trekke remote og signal til sub'en i morgen, så er den ferdig også, så da får jeg komme sterkere tilbake med bilder i morgen! Jeg har senkeskåler liggende til deg:) da detter den ytterligere 20 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 tenketenke.. hva skal du ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Hvordan fjærer kjøpte du, Eibach? Så deg forresten to ganger i Nordstrandsveien på fredag, vet ikke om du så meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Jeg kjøpte Lowtec fra schmiedmann, fikk en god pris så tror jeg må ha kjørt i søvne eller blinde, for jeg har ikke sett deg xD kjørte e36'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Da er det dags for litt bilder;) fått inn dynavin, Pioneer aktiv sub, og senkefjærer foran Kompakt liten sub, som ikke tar veldig stor plass virker som det er god lyd også, ikke for mye dunk, men akkurat passe også senken, man ser egentlig ikke at den er senket, men nå er det iallefall samme høyde foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Er det nivåregulering på bilen din? Jeg kjøpte også LowTec fra schmiedmann, men leverte det tilbake siden jeg kun fikk nyttet forran. Så imidlertid ut som det var veldig bra kvalitet på settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå