Tzunami Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Jada RS du lever nok en gang opp til navnet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Jada, hobbykveld = arbeid gjort! 2 felger til delt! kromkanten på vei av Kan ikke ha sett helt stabilt ut når jeg dro av de kantene men 2 ferdig! Siste tok jeg kjapt, etterpå Så har jeg fått tak i ventiler, endelig! 2 flunkende nye, og en adapter. Resten av stuebordet mitt: Og stuen min godt frøkna ikke ser det sånn her! Så da blir det vel litt pussing av kant fremover, og få på litt lakk på senterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 ARGH! Har så lyst på sånne hjul! Er ikke de ganske lette og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jada, hobbykveld = arbeid gjort! 2 felger til delt! kromkanten på vei av Kan ikke ha sett helt stabilt ut når jeg dro av de kantene men [ Bilde ] [ Bilde ] 2 ferdig! [ Bilde ] Siste tok jeg kjapt, etterpå Så har jeg fått tak i ventiler, endelig! 2 flunkende nye, og en adapter. [ Bilde ] Resten av stuebordet mitt: [ Bilde ] Og stuen min godt frøkna ikke ser det sånn her! [ Bilde ] Så da blir det vel litt pussing av kant fremover, og få på litt lakk på senterne åssen farge blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Tønna er utrolig lett faktisk! Lurer på om 20" rs gt'ne er enda lettere, men begge settene er lette ja Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Ble det nye ventiler fra Stenshagen/autogrip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hvorfor tok du av kromringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Dette blir bra! Gøy med felgprosjekter Hva er igjen på kantene nå? Masse lim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Tønna er utrolig lett faktisk! Lurer på om 20" rs gt'ne er enda lettere, men begge settene er lette ja Sent from my toaster using Tapatalk 2 *kler på seg skuddsikker vest og hjelm* Disse felgene er MYE råere enn RS GT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hvorfor tok du av kromringen? Det er vel omtrent umulig å få tak i nye, og de gamle var ødelagt. Også blir det veldig bra når felgen blir polert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Tønna er utrolig lett faktisk! Lurer på om 20" rs gt'ne er enda lettere, men begge settene er lette ja Sent from my toaster using Tapatalk 2 En 10x20 rs gt skal være like tung som en 8,5x18 rsII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Det er kun lim som sitter igjen under der kromkanten var ja! og ja, jeg tok de av fordi de ikke var fine, og vil heller ha en ordentlig polert kant RS: bommet ikke altfor gærnt da vil forresten rette deg litt der RS GT er like LETT som en RSII De veier jo svært lite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 hva heter disse felgene? Orker ikke rote rundt i tråden for å finne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 BBS RSII evt. RS700 og RS701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Dagens fangst! Vært en tur hos Thomas og hentet litt deler til både m5'n og touringen noen som gjetter hva jeg har kjøpt? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå