Glenglen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Digg med armlene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Faen, har no felger til deg her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Ble bra. Skulle gjerne hatt det selv, men er da avhengig av å finne m5 med grønt skinn Faktisk ganske pent http://4.bp.blogspot.com/_q6WkSDBrY6Y/S ... nt+Int.png Spesielt, men var jo ikke feil ebay har sikkert! Digg med armlene Er digg det ja alle e39 har det, men de fleste har den kjipe dårlige versjonen Faen, har no felger til deg her jeg Stemmer det! Får komme en tur ila uka tenker jeg Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Bare få byttet ut håndtaket til armlenet så blir det bra. Venter i spenning på videre oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 uuuh hva slags felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Bare få byttet ut håndtaket til armlenet så blir det bra. Venter i spenning på videre oppdatering! Ja, det blir nok byttet ut etterhvert, for det var greit slitt uuuh hva slags felger? Hehe er nok ikke noe superspennende denne gangen noen 17" m5 replica som trolig blir vinterhjulene til touringen neste vinter planen er å lakke de hvite for å matche opp mot vinterens utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Satt de på touringen alt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Trenger de ikke før til vintern jeg, så now worries Jommenmeg har ikke ene felgen blitt kvitt litt lim på kanten også? Var bare for å prøve, så resten av felgene blir tatt senere, men det gikk faktisk unna 400-papir er kanskje noe høyt å begynne med etterpå, men det får gå Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Du er jaggu effektiv som har så mye greier på gang med bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Første mod ferdig utrolig hvor stor forskjell det blir av en sånn enkel ting! [ Bilde ] Sent from my toaster using Tapatalk 2 Var den jeg satt å feis på når jeg skrudde ned taktrekket det Fungerer bra som stol også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Akkurat denne? Kjøpt taktrekk av thomas? Fikk høre fra dama at jeg er treig med felgene, hun vil visst ha de ut av stua når hun kommer til påsken så da ble det en tur på biltema og kjøpe inn ny "negerkuse" Så da får man fjernet litt mer lim og shit pluss litt sandpapir har 240 fra før av, 400, 800 vått og 1200 vått, så tror jeg det skal bli klart til polering hva tror dere? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Det er vel ikke mye sår og hakk i disse, 800 så 2000 og polering, det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Er ikke mye hakk og sår nei men for å få limet 100% bort så starter jeg med 400, men dropper 240 Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Akkurat denne? Kjøpt taktrekk av thomas? Fikk høre fra dama at jeg er treig med felgene, hun vil visst ha de ut av stua når hun kommer til påsken så da ble det en tur på biltema og kjøpe inn ny "negerkuse" [ Bilde ] Så da får man fjernet litt mer lim og shit [ Bilde ] pluss litt sandpapir har 240 fra før av, 400, 800 vått og 1200 vått, så tror jeg det skal bli klart til polering hva tror dere? [ Bilde ] Sent from my toaster using Tapatalk 2 Kjøpte taktrekk bakluke og litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Ah, du som gjorde jobben litt lettere for meg da? hadde vært ork om bakluka var der også kronglete å kappe løs gulvet når bakstillinga var oppe fortsatt, og jeg hadde bare med liten vinkelsliper Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå