x25Touring Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Har samme felgene selv, til min E36 M3, som jeg skal begynne på når jeg får fingeren ut.... Var det mye slit å få av den chromeringen? Og hvor fikk du tak i verktøy til skruene? Gleder meg til å se dine felger ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Har samme felgene selv, til min E36 M3, som jeg skal begynne på når jeg får fingeren ut.... Var det mye slit å få av den chromeringen? Og hvor fikk du tak i verktøy til skruene? Gleder meg til å se dine felger ferdige Ringene var ikke så værst å få av faktisk, gjorde som rs-heggem, tok på meg arbeidshansker, fikk vippet den opp med flattrekker eller liknende, og dro til den var helt av bits kjøpte jeg på biltema, de har en pakke med mye rart, så der finner du den heter forresten xzn den type bits http://biltema.no/no/Verktoy/Handverkto ... ler-71514/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Da var det på tide å begynne det store "makeover"-prosjektet mitt Begynte såvidt i går, fortsatte i dag, og blir vel ferdig i morgen, med å montere coilovers Her er litt bilder: Gamle og nye foran: Klar for montering Og ferdig montert venstre foran, ble ikke så mye bilder imellom her Så, i dag var det klart for å montere bak, aldri gjort dette på touring før, så litt googling, og titting, så var det bare å brake løs! Ny og gammel Samme med demper, ny og gammel Og tilslutt en fancy detalj fra FK sin side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Snasent!! Hvordan er demperen festet nede egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Foran eller bak? Foran er den festet i spindelen, dvs du skrur til en "klemme" som presser rundt den uthevingen du ser i bunn. Bak festes den med en bolt i bærearmen, om det er det det heter men er helt forskjellig fra sedan til touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Ah ja mente foran Ja sedan har vel komplett fjør og demper bak, mens touring har seperat fjør og demper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 stemmer var det jeg brant meg på når jeg kjøpte coilovers Utrolig vanskelig å få ut fjærene bak på touring, for ikke å si inn igjen med de justerbare! gleder meg ikke til siste side bak i morgen! og det å justere den opp er jo pure pain! vil ha den ganske høy til jeg får på sommerhjul og fangere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Har samme felgene selv, til min E36 M3, som jeg skal begynne på når jeg får fingeren ut.... Var det mye slit å få av den chromeringen? Og hvor fikk du tak i verktøy til skruene? Gleder meg til å se dine felger ferdige Ringene var ikke så værst å få av faktisk, gjorde som rs-heggem, tok på meg arbeidshansker, fikk vippet den opp med flattrekker eller liknende, og dro til den var helt av bits kjøpte jeg på biltema, de har en pakke med mye rart, så der finner du den heter forresten xzn den type bits http://biltema.no/no/Verktoy/Handverkto ... ler-71514/ Så bra Trodde jeg hadde sett igjennom alle bitsa de har der...... Men tydeligvis ikke lett godt nok. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Du har samme typen som jeg bestilte ser d ut som. Har du behandlet de noe mht rust beskyttelse? Skal begynne montering selv idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Har ikke behandlet det med noe enda, men det følger jo med en beskyttelsesspray, samt at jeg kommer til å beskytte det med tynn kummiduk av et eller annet slag frem til det er tørt og fint på veiene og temperaturen holder seg på plussiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Gleder meg til å se ferdig resultat, dette kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Se her ja! Slapp du å ta ut hele forstillingen for å få ut den gamle demperen eller? Vred du den liksom ut av hjulbuen som jeg har sett en del DIY´r på rundt omkring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Se her ja! Slapp du å ta ut hele forstillingen for å få ut den gamle demperen eller? Vred du den liksom ut av hjulbuen som jeg har sett en del DIY´r på rundt omkring? Slapp å ta ut hele forstillingen ja bort det et par ganger på e39, så gikk ganske fort denne gangen skrudde løs lenkearmen/kyllingbeinet, så er det løst nok til å få den ut Sent from my eyePad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Måtte du ikke skru av styrestaget heller!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Blir bra dette!! Min hadde separat fjør å demper slik som din bak, er 5 serie sedan annerledes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå