Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Den er nok ikke senka enda, den står på maks, og med fronten i lufta, uten frontdempere :P skal få på de nye camberjusteringsplatene i dag, så blir det å senke den i kveld eller i morgen tidlig tenker jeg ;) Sveising av bagasjeromsgulv til helgen, (skal hjelpe en kamerat med å klargjøre båten hans, mot at han hjelper meg med gulvet)

Og så blir det fangere, felger, speil, folie, spoiler og soting av ruter neste helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært sveiseblind i snart et døgn, og ligger i mørket siden i går kveld, har jeg ikke fått gjort noe særlig fornuftig i dag, egentlig ikke noe fornuftig i det heletatt :P

Men en ting har jeg funnet ut (forsåvidt ikke i dag men)

Jeg kjøpte schmiedmann sine fjærbeinslagre, som ser helt like ut som, og jeg antar, er samme som febi, som GS selger.

I og med at FK Highsport II er ganske stivt, så røsket de rett og slett ut hele lageret, og dempern lå løst i toppen av dempertårnet :o Fikk kjøpt meg GS Performance Camberplater, som blir montert i morgen.

Her ligger det klart til montering

20130404_213148.jpg

Og sånn ser restene etter fjærbeinslagrene ut

20130404_213331.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P tror ikke jeg klarer å konkurrere helt i toppen gitt, har jo to flotte touringer her på forumet (Jakobm5 og RS-heggem)

Men tror og håper den blir noe å hvile øynene på ;) noe som skiller seg ut og viser at "her kommer jeg" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P den har nok vært litt for "familiebil" denne vinteren, men det har ikke gjort meg stort ;) en uke til, så forsvinner takboksen, bilen blir slippet laavt, felger og sommerdekk kommer på, m-fangere osv, så ja, den får et helt annet stuk snart ;) takboksen kommer på til vinteren igjen, men da i andre farger, som såklart skal gå igjen i bilens utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...