scoot Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Blir bra dette!! Min hadde separat fjør å demper slik som din bak, er 5 serie sedan annerledes ? Sedan har fjør og demper i ett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Bare på 5 serien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Japp, 3 serie har vel separat. Sjuern er vel lik som femmern igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Da har jeg fått meg GS Performance camberjusteringsplater til fordemperne, pluss bestilt dekk, så nå begynner det å krible i fingrene for sommerstuk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... per/956256 denne du bestilte? Camberjusteringen på min foran ble selvsagt ikke som jeg ville, så ble tipset om at denne var det jeg burde kjøpe. Kom i tilfelle gjerne med tilbakemelding om hva du synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... tt/1538160 Disse er det, skal passe rett på imotsetning til K-sport som er universal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Da blir det den. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Når,hvor,hva kommer bilde av nysenka touring ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Den er nok ikke senka enda, den står på maks, og med fronten i lufta, uten frontdempere skal få på de nye camberjusteringsplatene i dag, så blir det å senke den i kveld eller i morgen tidlig tenker jeg Sveising av bagasjeromsgulv til helgen, (skal hjelpe en kamerat med å klargjøre båten hans, mot at han hjelper meg med gulvet) Og så blir det fangere, felger, speil, folie, spoiler og soting av ruter neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Etter å ha vært sveiseblind i snart et døgn, og ligger i mørket siden i går kveld, har jeg ikke fått gjort noe særlig fornuftig i dag, egentlig ikke noe fornuftig i det heletatt Men en ting har jeg funnet ut (forsåvidt ikke i dag men) Jeg kjøpte schmiedmann sine fjærbeinslagre, som ser helt like ut som, og jeg antar, er samme som febi, som GS selger. I og med at FK Highsport II er ganske stivt, så røsket de rett og slett ut hele lageret, og dempern lå løst i toppen av dempertårnet Fikk kjøpt meg GS Performance Camberplater, som blir montert i morgen. Her ligger det klart til montering Og sånn ser restene etter fjærbeinslagrene ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Litt flere bilder Fikk noen på vei hjem fra jobb ista, nå kribler det i fingre for å få den i sommerstuk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Regner med denne blir en av de fineste e39 touringene i Norge når du er ferdig md den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Hehe tror ikke jeg klarer å konkurrere helt i toppen gitt, har jo to flotte touringer her på forumet (Jakobm5 og RS-heggem) Men tror og håper den blir noe å hvile øynene på noe som skiller seg ut og viser at "her kommer jeg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Får litt "praktisk bestefar" følelser når jeg ser denne bilen. Mine tips er å få den ned i bakken, noen fete felger og fjern den takboksen. Fet på vinteren, men sommeren? Neh. Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Hehe den har nok vært litt for "familiebil" denne vinteren, men det har ikke gjort meg stort en uke til, så forsvinner takboksen, bilen blir slippet laavt, felger og sommerdekk kommer på, m-fangere osv, så ja, den får et helt annet stuk snart takboksen kommer på til vinteren igjen, men da i andre farger, som såklart skal gå igjen i bilens utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå