Tzunami Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Dette blir kult!! Thx mate tøft bygg ditt også! jeg er vel så kjedelig som mange andre at jeg ikke er helt fan av alle stickersene, men ble tøff fordeom da Lite sneakpeak fra i dag skala man vel alltids klare å få inn Klarte ikke å dy meg, måtte montere emblem og grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Hvis jeg sender deg et bmw emblem gratis i posten,kan du sette det på i stedet for performance merket? Værsåsnill? Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Haha kan hende jeg bytter dette mot m5'n, men en av de kommer nok til å ha performance-emblem iallefall Har alltid syntes det er litt sært, men nå synes jeg det er sært og litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Jeg sender deg 4emblem i posten da, pluss en øl Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Blir jo nesten samme farge som er på min e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Og begge står i ditt navn eller? yes. yes they do. Med mindre jeg bytter ut s-klassen i en w210 E50 AMG...Eller E38 750i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Et par av dagens bilder Begynt mer demontering for videre foliering, så da kan man vel ikke gjøre annet enn å fortsette i morgen da Fargegjengivningen er ikke tilstede idet heletatt, man må virkelig se bilen live for å se hvor fantastisk fargen er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Dette blir smashing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Niiice! Dette har jeg ikke fått med meg Blir spennende å se videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Gleder meg til å se ferdig bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Gleder meg til å se ferdig bil:D +1 fargen var drit rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 dette var en nydelig jobb fortsjett slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Åssen er det med rødfargen i døråpninger etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 rød i åpningene tipper jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Dette blir smashing Ja har troen på dette Niiice! Dette har jeg ikke fått med meg Blir spennende å se videre! Har du ikke fått med deg hva jeg driver med ? makan! neida men noen dager til med litt fikling og diverse, så blir det en photoshoot vettu også legger jeg om 20" i dag, sånn i tilfelle jeg ikke rekker å bli ferdig med RSII'ne Gleder meg til å se ferdig bil:D Det er du ikke alene om Gleder meg til å se ferdig bil:D +1 fargen var drit rå Ja, og den er enda tøffere live dette var en nydelig jobb fortsjett slik Ja, du vet jo hvordan det er du, det tar tid! men må jo bare fortsette Åssen er det med rødfargen i døråpninger etc? rød i åpningene tipper jeg:) Tja, døråpningene er er jo røde nå, men tenkte jeg skulle maskere opp og legge plastidip i karmene, så det blir litt penere blir nok bare svart, men blir bedre enn rødt, for det er virkelig kræsj i fargene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå