s4sjefen Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Hei! Er det noen på Østlandet som er gode på diagnose/programmere som kan hjele meg leke litt med min E60 535D? Har planer om senke. Med fjærer foran og programmere bak. Også er det vel mange andre nyttige funksjoner som kan programmeres. (Speil,lys, lyktespylere osv...)
s4sjefen Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Bor i Vestfold:) Horten Det er en 05/06:)
SweetBMW Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Litt usikker på hva jeg kan få til med bilen din, har ikke fått nye programvaren min enda. Men kan alltids ta en titt neste gang jeg skal nedover den veien? Er ikke så lenge til
s4sjefen Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Ja det hadde vært kult det. Iallefall sett hva vi kunne funnet på Har planer om senke og da kan den jo justeres via diagnose bak eller?Men ikke sikkert jeg rekker dette innen du kommer nedover. Sender deg nr mitt på PM jeg så kan vi ha kontakten via sms:)
-Roger- Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Kan E60 senkes bak elektronisk? Trodde det bare var E61 jeg?
s4sjefen Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Kan E60 senkes bak elektronisk?Trodde det bare var E61 jeg? Mener og ha lest at med Dynamic Drive så var det bare fjærer foran og programmering bak:/
Saltkjelen Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Feil. Det er fjærer foran og bak på E60 både med og uten Dynamic Drive. Det er kun E61 som ble levert med nivåregulering bak.
s4sjefen Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Feil. Det er fjærer foran og bak på E60 både med og uten Dynamic Drive. Det er kun E61 som ble levert med nivåregulering bak. Ok! Da er det jo bare mekanisk (skruing) da. Men uansett så hadde det vært gøy med litt andre options! Coding av AUX da? Er det noe dere med diagnose utstyr fikser? Har bestillt deler nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå