NeedBMW Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Tusen takk! Da blir det e30 Touring;) Litt kjipt med 1,8l, men skal se om jeg kan få gjordt noe med det til jeg fyller 18! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 er da helt klart mulig å finne en e30 med m20 i god stand, stakkars fyr presse på han en sur m10\m40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 er da helt klart mulig å finne en e30 med m20 i god stand, stakkars fyr presse på han en sur m10\m40 Hva er det egentlig som er så veldig galt med disse m10 og m40ne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 er da helt klart mulig å finne en e30 med m20 i god stand, stakkars fyr presse på han en sur m10\m40 Hva er det egentlig som er så veldig galt med disse m10 og m40ne?? Ingenting annet enn at folk tydeligvis syns alt under 600hk er femi Bilen du planlegger å kjøpe så snadder ut og du kommer garantert til å bli fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 er ikke noe i veien med m10. er vel gode og solide motorer det. men m40 er noe dritt. har hatt 2 biler med m40 som har streika, pga toppene på m40 moterene er feil "konstruert", så trykket på kammen blir det dobbelte av hva det burde være. mener å ha lest en plass at kammen, reg reim osv må byttes hver 40000 skal det holde. noe som godt kan stemme da jeg ikke hadde kjørt mange 1000km før motoren begynte å kødde. m40 er ikke å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Må bare få si at synes det er litt overdrevet dette med at M40 motoren er så dårlig. Er ikke akkurat BMWs mest slitesterke motor, men om den blir behandlet riktig så holder den er min erfaring. Har hatt 2 E36 318 med M40 selv. Kjøpte begge 2 vokseneid og godt vedlikeholdt og var kjørt nermere 240000 begge 2 når jeg solgte dem. Har aldri hatt bil med så lite problemer som dem. Bare ikke gi full gass på kald maskin og ikke kjøp av 18 åringer så er ikke dette verdens verste motorer mener nå jeg. Ellers så er E30 touring det råeste e30 karroseriet uansett om det så er en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Den touringen var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Takk for svar alle sammen! Ja, så en m40 er ikke så virkelig ille, så lenge den vedlikeholdes? Jeg var å prøvekjørte og så på den i dag, veldig fin bil! God og kjøre, bærekule bak er gåen, men den blir fikset nå. Storfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Takk for svar alle sammen!Ja, så en m40 er ikke så virkelig ille, så lenge den vedlikeholdes? Jeg var å prøvekjørte og så på den i dag, veldig fin bil! God og kjøre, bærekule bak er gåen, men den blir fikset nå. Storfornøyd! Bærekule bak? Er nok ikke riktig så "enkelt" hvis det skrangler bak, men hvis det blir fikset før salg er det jo greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Takk for svar alle sammen!Ja, så en m40 er ikke så virkelig ille, så lenge den vedlikeholdes? Jeg var å prøvekjørte og så på den i dag, veldig fin bil! God og kjøre, bærekule bak er gåen, men den blir fikset nå. Storfornøyd! Bærekule bak? Er nok ikke riktig så "enkelt" hvis det skrangler bak, men hvis det blir fikset før salg er det jo greit.. Ikke akkurat skranglende, men en litt sånn knitrende pipelyd, kunne det være kulelager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå