Gå til innhold

E60 530ia. Hvordan er di

Thomaz
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på om lci er verdt pengene. Sånn teknisk. Forutenom lykter og kosmetiske ting. :)

Du vet vel det saltkjelen som har hatt begge ;)

Har alltid tenkt jeg at det blir en 520d lci om jeg skal ha e60. Men så har jeg kommet over en 530ia preface som jeg fikk litt lyst på :) er jo herlige motorer ihvertfall :)

Kjell: sikkert i forbindelse med lci da kom automat kassene med (joystick) bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når E60 fikk 6 trinns aut?

E60/E61 har alltid hatt seks gir både som manuell og automat fra produksjonsstart til produksjonsslutt. E60/E61 M5 med syv gir.

Det jeg lurer på om lci er verdt pengene. Sånn teknisk. Forutenom lykter og kosmetiske ting. :)

Du vet vel det saltkjelen som har hatt begge ;)

Har alltid tenkt jeg at det blir en 520d lci om jeg skal ha e60. Men så har jeg kommet over en 530ia preface som jeg fikk litt lyst på :) er jo herlige motorer ihvertfall :)

Kjell: sikkert i forbindelse med lci da kom automat kassene med (joystick) bla.

Tja. Totalt sett vil nok mange oppleve en LCI som en bedre sammenskrudd bil, men pre-LCI fremstår på ingen måte som noen dårligere bil. En LCI bil har blant annet finjustert finish i ekstriør og interiør og klart nyere teknikk (bla. motor/girkasse). Her ligger den store forskjellen. LCI motorene fremstår som vesentlig mer effektive enn de eldre. Jeg ville ha vurdert bilene ut ifra utstyrsnivået. Til sammenlikning har jeg hatt mindre problemer med min nåværende 04 525dA (og vår tidligere 04 520iA) enn vår tidligere 08 520dAT. Det skal imidlertid tilføyes at sistnevnte ikke var en bil full av problemer, men noe nå og da - noen større og noen mindre. Jeg har ellers kjørt mye 04 530iA og opplevde dette som en svært morsom bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seks trinns på preface og ja. :)

Av utstyr farge og tom med felger så er den 530ia'n jeg vurderer for meg perfekt. :) mangler muligens harman kardon lydpakke.

Pluss at di modellene der begynner å ligge ganske lavt i pris nå.

Hmm Skal/skal ikke. Har sagt jeg skal vente med litt dyrere bil en stund nå. Men går jo ikke det når man allikevel skal sitte på finn.no :P Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...