EirikMoi Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Søren! Jaja, da blir det bare å lete etter dempere til stv Piff: hvor mye gir du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 nei det var det da, har bare veldig lyst på e34 525 tds i akkurat denne fargen og stasjonsvogn. har den automat eller manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Ja det er tingen ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 ja vinrød touring 525tds er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Måtte se to ganger når jeg fant tråden om denne om det ikke var min bil , med samme karross, farve, motor og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikMoi Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 nei det var det da, har bare veldig lyst på e34 525 tds i akkurat denne fargen og stasjonsvogn.har den automat eller manuell? Hehe ja ser jo den! Er en smikk bil:) den er automatgir:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikMoi Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Måtte se to ganger når jeg fant tråden om denne om det ikke var min bil , med samme karross, farve, motor og felger Ja, hva er oddsa for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Noen som vet om det er mulig å få tak i sånn "Gjør-det-selv" håndbok til 34 diesel biler? Ser ut som en flott bil, og misunner deg litt det fargen Hvordan går egentlig disse dieselmotorene? Ang. "Gjør-det-selv" håndbok, har Haynes en slik bok. Dette er tom. 92 mod. vel og merke, med bla. m20 motor, trommelbremser bak (?) og sedan. Men har hjulpet meg og min E34 touring 94. mod endel ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikMoi Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Noen som vet om det er mulig å få tak i sånn "Gjør-det-selv" håndbok til 34 diesel biler? Ser ut som en flott bil, og misunner deg litt det fargen Hvordan går egentlig disse dieselmotorene? Ang. "Gjør-det-selv" håndbok, har Haynes en slik bok. Dette er tom. 92 mod. vel og merke, med bla. m20 motor, trommelbremser bak (?) og sedan. Men har hjulpet meg og min E34 touring 94. mod endel ganger Åja, så det er den eneste boka til disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 de har jo til e39 også, som også kom med denne motoren, så kan hende det står noe fornuftig der evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Bentley manualen til e34 er mye mer omfattende enn haynes, dog m50b25 opp til m60b40 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå