Gå til innhold

"Ekstrahjelp" til prosjekter! :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, siden jeg nå ikke har hverken noe E30, E34 eller E39 prosjekt, eller bil å restaurere lenger, og det klør i fingrene mine etter å restaurere en klassisk BMW, så er jeg herved tilgjengelig for oppdrag, eller tilbyr meg å bistå med diverse og ekstra hender, hvis noen ønsker. ;) Send gjerne pm eller spør her! :)

Skrevet
Ja, siden jeg nå ikke har hverken noe E30, E34 eller E39 prosjekt, eller bil å restaurere lenger, og det klør i fingrene mine etter å restaurere en klassisk BMW, så er jeg herved tilgjengelig for oppdrag, eller tilbyr meg å bistå med diverse og ekstra hender, hvis noen ønsker. ;) Send gjerne pm elelr spør her! :)

Du kan få bygge om rattet mitt til det ledningsnettet jeg har :P

Skrevet

Oi, masse til respons, da? :) Joda, Joachim, kan vel bistå med litt sliping og puss, jeg? Om ikke hele! ;)

Mathias: Ratt er gøy! ;) Men ingen garanti på el-jobber! ;)

Rani: Aut. til manuell, joda, kan se om jeg kan trå til litt, men gir heller ingen garanti, haha! ;)

Takk, gutter, må jo fylle tiden med noe! :) Og vet dere om en billig-30, så si gjerne ifra? :)

Skrevet
Oi, masse til respons, da? :) Joda, Joachim, kan vel bistå med litt sliping og puss, jeg? Om ikke hele! ;)

Mathias: Ratt er gøy! ;) Men ingen garanti på el-jobber! ;)

Rani: Aut. til manuell, joda, kan se om jeg kan trå til litt, men hen heller ingen garanti, haha1 ;)

Takk, gutter, må jo fylle tiden med noe! :) Og vet dere om en billig-30, så si gjerne ifra? :)

Jeg har en e30 stående. 90 mod e30 touring, trekt opp alle setene i svart skinn. kosta 30000kr.

valsa hjulbuer. trenger bare sliping, lakk og motor. du kan få den for 50000 :P

Kom å fiks rattet mitt du!

Skrevet
ja er skam billig! synd og måtte selge den men har rett og slett ikke plass til den:(

Ja, ser det, og jeg vil gjerne pusle litt, men usikker enda..

Skrevet

Har en e30 2 dørs helt ribba innvendig med 325 motor, i tillegg følger det med 2 320 motorer, går utrolig godt, bra for rust også, 20 lapper :)

Skrevet
Har en e30 2 dørs helt ribba innvendig med 325 motor, i tillegg følger det med 2 320 motorer, går utrolig godt, bra for rust også, 20 lapper :)

Skal tenke på det, takk! :) Frister meg fælt nå! ;)

Skrevet

Vurderer jo faktisk å skaffe meg et eget prosjekt nå, igjen.. Noen som vet om et greit utgangspunkt eller vil spleise på objekt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...