SSM Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 plastsveisa litt, ble jo egentlig rimelig greit[ Bilde ] [ Bilde ] Ser bra ut alt dette, men det her er vel ikke noe annet enn en stor struping?
Dirty Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 plastsveisa litt, ble jo egentlig rimelig greit[ Bilde ] [ Bilde ] Ser bra ut alt dette, men det her er vel ikke noe annet enn en stor struping? Næ kan ikke tro det! er jo ikke 2 kanaler inn i innsuget helt åpent inni der
thorbis Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 tviler på den du har laga der er no struping. den som ess selger til kitta sine er jo omtrent 100% lik, så trukke du bør være redd for struping hehe
gkw89 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 oljefilteret kan stå opp/ned om du vil også det, blir bare mer gris når du bytter filter bare
Bimmer327tic Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 tviler på den du har laga der er no struping. den som ess selger til kitta sine er jo omtrent 100% lik, så trukke du bør være redd for struping hehe Men når du får på en kompressor så blir jo lufta pressa inn, så jeg tror ikke du skal sammenligne med de. Du merker jo uansett fort om det blir for lite luft eller ikke. Tar jo ikke lange tiden og lage noe nytt der uansett.
Dirty Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Okei da legger jeg filteret litt sånn på skrå der i førsteomgang. Nå begynner det virkelig å komme seg :) ikke så mye eksos heller igjen, må få tak i sån Y - bend så er den ferdig.
gkw89 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 tviler på den du har laga der er no struping. den som ess selger til kitta sine er jo omtrent 100% lik, så trukke du bør være redd for struping hehe Men når du får på en kompressor så blir jo lufta pressa inn, så jeg tror ikke du skal sammenligne med de. Du merker jo uansett fort om det blir for lite luft eller ikke. Tar jo ikke lange tiden og lage noe nytt der uansett. kompressoren klarer ikke å presse mer enn det som det er plass til der allikevel da, så tror dette skal gå greit
Silverboy Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Tror du glemte å sende meg bilder av rattet, men om det er med fast "boss" er det ikke så fryktelig farlig Bra tempo på skruingen, spennende å følge da
Dirty Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 åi ja det glemte jeg, skal ta et i morgen orker ikke ut i garasjen nå Hehe. Tok litt flere bilder i full fart før jeg gikk inn .
Dirty Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som vet om jeg kan bruke Flensen fra e39 m5 diff på vanlig 188 diff?
M3 Yngve Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Tror jeg neppe går. Men kan jo dreie dem ned og sveise dem sammen. Ikke du, men folk som kan og har utstyr til sveising
Dirty Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Hehe, skal ta å måle litt på den andre diffen har en e28 m535 diff au mulig den er større
Dirty Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som kjenner til om man slipper å bruke lambda med AlphaN ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå