Dirty Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Den er solgt ja, er en på forumet som har overtatt den, ble solgt med en gang den ble lagt ut her på bimmers. Begynner å komme seg i garasjen nå, desverre høres den ene s62 motoren ut som en traktor Rare lyder fra vanosene virker nesten som den ikke få smøring. så må vel demontere de å titte.
Dirty Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Hehe må være såpass noen som har erfaring med vanos block kitt? http://store.vacmotorsports.com/vac---s ... p2114.aspx Skal de virkelig høres så ille ut disse s62 motorene? såfall trenger jeg ikke bytte noe på min for den er ikke så ille som han her sin som han har overhalt vanos på
Bimmer327tic Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Har du blokkert de inngangene i toppene som luftpumpen skal kobles på? De ligger rett under vanos. Hvis ikke så er det vel der ulydene kommer fra.
Dirty Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Der sier du noe, har ikke tittet, men så du hadde fjernet luftpumpa så må nok blokka de ja
Mikael-B Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 S62 skal _ikke_ gå sånn som den i videoen.
Bogen. Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Denne har jeg ikke sett før. Har virkelig sansen for s62, så i kombinasjon med det karosseriet der blir dette meget bra!
ZhilleN Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Er det en "tikkelignende" lyd fra vanosene?
Dirty Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 diesel lyd, må nok bytte akslingene, men ble ikke så ille når den ble varm så gidder ikke gjøre noe med det tror jeg.
Tzunami Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 S62, spesielt preface har en diesellyd med panseret oppe, på tomgang...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Stemmer, ble fikset på faceliften For those looking for a solution for the M5 'diesel rattling' noise we offer a rebuild service for the 4 splined gears. The splined gears are modified to address the rattling and can reduce the diesel noise significantly. Professional installation recommended. Price: $300.00 Due to limited supply the customer must send their gears to us for the rebuild service.
Therese89 Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 morro! blir å få med seg detta prosjekte ja
Dirty Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 takk noen som vet om sportsknappen er fjernet fra alpha-n ecun ? driver å kobler opp resten av elnettet her
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Stemmer, ble fikset på faceliftenFor those looking for a solution for the M5 'diesel rattling' noise we offer a rebuild service for the 4 splined gears. The splined gears are modified to address the rattling and can reduce the diesel noise significantly. Professional installation recommended. Price: $300.00 Due to limited supply the customer must send their gears to us for the rebuild service. Synes forsåvidt min høres litt dieselaktig ut på tomgang iblant selv, men jeg overlever
Dirty Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 ja må heller gjøre noe om det tar helt av Ferdig i motorrommet nå koblet opp rele til bensinpumpe vanntemp oljetemp turteller bremser vakum +++++ idag sviver så fint atte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå