BMWE39turbo Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Bestilt meg us modul med bryter. bilde av bryteren; Spørsmålet mitt er , kor skal eg trekke ledningene til bryteren, bryteren skal vere inni bilen. Må vel trekkes fra motorromet og inn i kupeen? Og kor i bilen mener folk her eg burde ha bryteren, helst litt diskre. Og må vel bore hull så bryteren passer inni? Forslag eller erfaringer fra kva andre har gjort setter eg stor pris på! Bilen det gjelder er E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Kan sette den i den myntboksen eller oppbevaringsboksen som er litt til venstre for og under rattstammen. Og sette den oppunder, slik at du kun kjenner den og ikke ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Om du tar ut parklyspærene, vil ikkje blinklysene dine lyse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Trekk gjennom torpedoveggen i kabelgjennomføringa der alt av kabler fra motorrommet går. Nå vet ikke jeg hvordan det er på e39 men på mange biler er det en fordel å trekke fra innsiden og ut, da gjennomføringen ofte er svært vanskelig å både se og nå fra motorrommet. Ellers så er det vel bare fantasien som setter grenser for plasseringen av bryteren. Nå er det lenge siden jeg har vert borti e39, men om det finnes ledige plasser til originale brytete i dashbordet eller midtkonsoll hadde jeg brukt det og funnet en bryter som ser original ut. Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hva er det denne modulen gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 hva modulen gjør? har egentlig ikkje peiling men den får da lysene til å lyse 35-40% styrke av blinklyset konstant sammen med angeleyes, altså ikkje 100% så det ikkje skal missforståes grovt i kryss osv. Bryteren er kjempegrei å ha, slå av når biltrangsynet har kontrollene sine. Er en del som kjører med dette i helgene om kvelden og da er det opptil flere politibiler ute å "råner", har ikkje merka at de bryr seg. Takker for svar mikael-b og adivass, skal montere i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 hva modulen gjør? har egentlig ikkje peiling men den får da lysene til å lyse 35-40% styrke av blinklyset konstant sammen med angeleyes, altså ikkje 100% så det ikkje skal missforståes grovt i kryss osv. Bryteren er kjempegrei å ha, slå av når biltrangsynet har kontrollene sine. Er en del som kjører med dette i helgene om kvelden og da er det opptil flere politibiler ute å "råner", har ikkje merka at de bryr seg. Takker for svar mikael-b og adivass, skal montere i helgen Og hva kostet den? Og selge slike moduler til E39 er jo og svindle folk, for denne funksjonen finst orginalt på E39, og sikkert andre bmw´er også. Blinklysa mine lyser "us-style" uten noen modul, og jeg har selv ordnet det.. Gratis Ikke trenger jeg og trekke ledninger heller, eller klippe og lime.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 trenger vel en slik scanner eller lignende for det? Og kan du skru det av og på med et trykk? eller må du kode om når du skal ha det av igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 trenger vel en slik scanner eller lignende for det? Og kan du skru det av og på med et trykk? eller må du kode om når du skal ha det av igjen? Det må kodes ja, får ikke slått det av og på uten pc. Men det er vel ikke nødvendig Blir det problemer så er det bare og fjerne de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Like greit og bruke en elight modul da vis du ikke vil gjøre det med pc den kan du jo gjøre hva f du vil med lysene... Har en selv og det funker smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 føler det er greiest ja + at en på/av bryter er kjekk å ha, sånn i tilfelle, har ikkje lyst inntil biltilsynet igjen, blir kvalm kvar gang eg er der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Like greit og bruke en elight modul da vis du ikke vil gjøre det med pc den kan du jo gjøre hva f du vil med lysene... Har en selv og det funker smertefritt Kan den gjøre slik at du får us lys når du kjører? Har elight selv, den billigeste modellen vel og merke.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Like greit og bruke en elight modul da vis du ikke vil gjøre det med pc den kan du jo gjøre hva f du vil med lysene... Har en selv og det funker smertefritt Kan den gjøre slik at du får us lys når du kjører? Har elight selv, den billigeste modellen vel og merke.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jupp mener det var en boks man kunne huke av på for det Har den billigste jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Men jeg ville heller gjort det med diagnosepc er ikke vits i og bruke penger på en modul når funksjonen ligger der orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hvordan programmerer man det? Gikk ikke med orginal BMW diagnoseutstyr. Min bil er 97 520iA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå