joachim sørlie Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 heihå tenkte jeg kunne lage en liten prosjekttråd om nye e30 jeg henta meg her. e28`n ble solgt og en e30 kom hjem, ja.. en e30 hos meg det som er på den er : Gule koni med senkefjærer powerflex i hele understell borra og slissa skiver med greenstuff m-tech interiør takluke sparco ratt det blir m-tech 1 på denne. mangler bare bakfanger ( send PM hvis du har) var også startech, men den ene lykta er knust nederst, så send PM hvis du har høyre lykt planene er og få pusset ned motorrommet og lakkert det hjemme, sette inn motor og ta eu så sende den bort på lakk henta motor på lørdag som var.. M20B25 som er stroka med ETA veiv til 2,7l med 855 topp som er porta, trimkam, chip osv.. så det kan bli spennende dette er bare noen raske bilder jeg tok dagen etter jeg fikk den, så bedre kommer m3 vinga er tatt av og til salgs
John90 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Gratulerer med ny bil! Blir bra dette! Hugser og ha fulgt denne bilen ei stund! Var og såg på den på prærien for ei stund sida og då såg den meget bra ut!
joachim sørlie Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Gratulerer med ny bil! Blir bra dette! Hugser og ha fulgt denne bilen ei stund! Var og såg på den på prærien for ei stund sida og då såg den meget bra ut! hehe, ja stemmer det men for en farge da.. og jeg snakker med han om bakfanger, så vi få får se
tommyheimberg Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Blir nokk bra det here:-), ossen farge blir det? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Blir bra det her ja! blir spennende å se hvor sidelengs du kommer med denne i vinter!
316 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Skal du lakke den i en annen farge? Slik den er nå er den vel en solid snutmagnet, synes den er fet jeg !
joachim sørlie Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Blir bra det her ja! blir spennende å se hvor sidelengs du kommer med denne i vinter! driver ikke med slikt Skal du lakke den i en annen farge? Slik den er nå er den vel en solid snutmagnet, synes den er fet jeg ! ja, er vell nettopp det som er problemet og så mye politi er etter oss så er det veldig ugunstig Blir nokk bra det here:-), ossen farge blir det?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 lurer kanskje på en veldig nøytral brunfarge..
tommyheimberg Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Markaresh? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
635csi Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Jøss, er det her denne har havnet ja Gikk under navnet "Grøninj" på Prærien, før den ble døpt noe sånt som "Kermit" av forrige eier Du har kjøpt "ny" motor sier du? Hva har skjedd med motoren som stod i fra før da?
Spiff Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 lurer kanskje på en veldig nøytral brunfarge.. rysty?
gkw89 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Blir bra det her ja! blir spennende å se hvor sidelengs du kommer med denne i vinter! først må han ta lappen :D:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå