Pedi Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Gleder meg til e30'n er på veien så jeg får inn en viss e28 der jeg Huh?? Er det noe som har gått meg hus forbi nå?
Tzunami Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hehe så du skal begynne på den nå ja? tar sin tid! Er vel ikke mange som har visst om den her inne tror jeg Pedi
Pedi Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Jeg er tydeligvis sist ut isåfall... Så, unge Sørlie... What's up, Doc? Spytt ut...
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Er vell en 535 som kun er momsa, kanskje den blir klar til 2014 sesongen! Hope soo, if you know what i mean;)
Tzunami Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 planen for prosjektet er drifting bil, siden det ikke er altfor mange som har e28 som banebil enda, håper jeg på og få kjørt en liten stund for banen kryr av dem, slik som med e30 Liker denne Sørlie Men trodde du snakket om den grønne du hadde sammen med den hvite jeg? eller misforstår jeg nå? :S
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Haha, nå vet jeg ikke helt hva dere snakker om her! Har nå en e34 (alpina'n) en e30 ( den tråden handler om) og en e28 som står hjemme.. Som blir neste prosjekt når E30 er ferdig
Tzunami Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Sikkert meg du missforstår, så nå at det var litt mye forskjellig prat fra min side Mente den andre e28'n du hadde sammen med den hvite, men det er kanskje ikke denne du snakker om? Også fant jeg den kommentaren din om e30 når jeg rota meg innom den gamle tråden din, så måtte jeg bare quote
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Stemmer nok Men jeg skal ikke ha no e30 som blir banebil.. E28 der gitt, så får jeg heller ha e30 på veien
hylle Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Stemmer nok Men jeg skal ikke ha no e30 som blir banebil.. E28 der gitt, så får jeg heller ha e30 på veien Omvendt, omvendt!!!
APedersen Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Ser ut som du har god plass å skru på ja Ser bra ut dette!
SpiXi Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 ser bra ut detta ser jo ganske strøken ut den e30 der blir rått med m tech 1 haha enig med pedi her jeg har bare en hylle der jeg skrur og det er rot overalt så må bygge meg flere hyller til sommern
joachim sørlie Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 strøken er den ikke, men er vell ikke den aller værste.. rust er det, det er det.. så det blir tatt så fort motor kommer i bilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå