Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 357
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hm, er det ikke litt vanskelig og bare borre opp hull?

skal gå fint det, er utstikk til di somregel.

ville heller fått tak i facelift nett med trigger foran.

Skrevet
Haha :-)

Gammlebilen min dette gitt :-)

Bra noen tar ansvar å fører den videre.

Hatt my artig på Lånke, Rudskogen å Våler med denne ;-):D

vi to har nok to litt forskjellige meninger om den, hehe :) har tatt bort mye av det du satt på ser jeg nå. når jeg leste tråden du hadde på den. for anders gjorde jo ikke så mye med den.. men den trenger hvertgall god pleie, for det var mye rust under sparkelen rundtom :)

Skrevet

har noen bilder på lur, men jeg har nesten ikke tenkt på og ta bilder av ting jeg gjør.. er jo ikke så mye og ta bilde av egentlig heller, så samma :)

men fikk vært på KSR og handlet litt, må bare si tusen takk til kim for kjempe hjelp, 2 timer i butikken hans, igjen, takk :)

så da ble det litt bensinsystem da, koblinger og slanger. tror det ikke blir mangel på bensin på den sure m20`n akkurat :)

an10 fra tank til pumpe, og an8 på alt annet :)

iphone052-7_zps182dc672.jpg

hattehylla skal også byttes, såklart..

iphone053-5_zpsaf35245f.jpg

bitch please! :mrgreen:

iphone054-3_zps052c5e37.jpg

menneee, etter sånn 5 minutter, så var det jaggu ikke så tomt mer! look good? i think so :D

iphone028-10_zps3c9ca8cc.jpg

iphone049-4_zps19fbd8e7.jpg

gasspsjeld er sendt bort til sveising.. derfor er det tatt av igjen :) så blir kjølesystemet bygd om til facelift, så må av med litt deler igjen :)

bestilte nye felger igjen, klarer liksom ikke og bestemme meg helt :) men da blir disse vinterfelger, så kommer de nok til salgs ganske så billig til sommeren igjen :) 8x16 ET0 xxr 002 heter de :)

iphone015-17_zps01889eb3.jpg

Skrevet

Nettopp derfor de e bra noen som har virkelig pågangsmot og tid til å føre den videre skjikkelig :-)

Ble lissom litt tam å mista motivasjonen på denne bilen etter M3'n min med over 900hk kom til gards ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...