Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 357
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har vell vært oppned bare engang. Men det blåser jo mere i den enn e36n for og ikke snakke om resten av den:P

Skrevet

pingla!!! teknisk, hva er det?? jeg har kjørt her i 6 år nå, og aldri blitt sendt dit ;) så bare å ta seg sammen! jeg kjørte jo til og med e30'n min rundt på veien

Skrevet

Da skulle du prøvd og bo i Kongsvinger! :) Her har vi politi skole og ligger midt i mellom Oslo, Gardermoen og Sverige. Så byen blir også kalt for "den hvite by" pga all narkotika trafikk de 3 nevnte stedene. Så her er det mye kontroller osv! Men jeg har aldri hatt "godkjente" biler utenom kasse biler :) Politiet lo seg ihjel da de stoppa meg med Partymusikk M3`n :lol:

Jeg tok oppkjøring på BE hengerlappen i sta, og jeg fikk en del stygge blikk når jeg kom inn på vegvesenet / trafikk stasjonen med en E30 med flere hundre hester. Mange veit helt klart om det :P Men greia er at dèt skal ganske så mye til for at du blir stoppa i teknisk! ;)

Skrevet

Ja, polisen stoppa meg nå nettopp. de kikka på gul folie på fjernlysa.. Men det var vell egentlig ikke grunnen til at de stoppa meg heller :)

Men de har teknisk i Nittedal hele tiden, utenfor skolen. Så er greit å ha ting på stell her oppe.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...