H_Vatn Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Har vell vært oppned bare engang. Men det blåser jo mere i den enn e36n for og ikke snakke om resten av den:P
joachim sørlie Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 vi får se da, jeg vil jo uansett skru på den til den evt blir solgt. så da får vi bare se om noen vil ha den eller om den blir. må jo absolutt ikke selge.
gkw89 Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 pingla!!! teknisk, hva er det?? jeg har kjørt her i 6 år nå, og aldri blitt sendt dit så bare å ta seg sammen! jeg kjørte jo til og med e30'n min rundt på veien
HypeTraxX Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Da skulle du prøvd og bo i Kongsvinger! Her har vi politi skole og ligger midt i mellom Oslo, Gardermoen og Sverige. Så byen blir også kalt for "den hvite by" pga all narkotika trafikk de 3 nevnte stedene. Så her er det mye kontroller osv! Men jeg har aldri hatt "godkjente" biler utenom kasse biler Politiet lo seg ihjel da de stoppa meg med Partymusikk M3`n Jeg tok oppkjøring på BE hengerlappen i sta, og jeg fikk en del stygge blikk når jeg kom inn på vegvesenet / trafikk stasjonen med en E30 med flere hundre hester. Mange veit helt klart om det Men greia er at dèt skal ganske så mye til for at du blir stoppa i teknisk!
tommyheimberg Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Skal helt klart mye til faktisk:-), hvordan bil har du nå hypertrax?
Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 Gamle tyttebæret gikk 20.000km på vei og bane i mitt eie, Sørlie! Kom inn mot en teknisk en gang i hele den treårs perioden, men da var det bare å holde stumt forbi. Min var ikke veldig diskre heller. Mvh
joachim sørlie Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Din var i allefall ikke grønn, hvor mange røde e30'er kontra kawagrønne på veien? men må ikke selge, bare ser litt..
Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 Sant nok, men den vekket myye oppmerksomhet. Tenk deg godt om før du selger iallefall. Mvh
joachim sørlie Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Olsen ble just stoppa med sin og deg var nesten teknisk Men ja, tenke seg om, det gjør jeg. Vil jo ikke selge, så står økonomien til så blir den
gkw89 Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 til tips, står ikke politiet der det er teknisk er det ikke plikt til å stoppe heller full gass
Garbrandt Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 Ja, polisen stoppa meg nå nettopp. de kikka på gul folie på fjernlysa.. Men det var vell egentlig ikke grunnen til at de stoppa meg heller Men de har teknisk i Nittedal hele tiden, utenfor skolen. Så er greit å ha ting på stell her oppe..
joachim sørlie Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Når BT står utafor utkjøringa til skolen, da er det ikke såå lett og komme seg unna skjønner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå