Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 357
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
neei :D har jo kun vært ute og kjørt/sladda siden fredag :) er så deilig, viiilt

Hehe ja :D Men her har vi iikke hatt snø på en uke :(

Skrevet
:applause::applause:

Tror denne var på e30meet i sommer, funka greit den, helt til jeg måtte ut å dra den inn med henger! :) (hvis det var denne)

Once a lifetime det å bli dratt på henger rundt banen på Rudskogen etter bmw X5(3?) :lol:

Skulle heldigvis ikke rare reperasjonen til før den var tilbake igjen, satser på comback neste år med samme motor, bare forkledd i en e28 denne gangen :)

Skrevet
:applause::applause:

Tror denne var på e30meet i sommer, funka greit den, helt til jeg måtte ut å dra den inn med henger! :) (hvis det var denne)

Once a lifetime det å bli dratt på henger rundt banen på Rudskogen etter bmw X5(3?) :lol:

Skulle heldigvis ikke rare reperasjonen til før den var tilbake igjen, satser på comback neste år med samme motor, bare forkledd i en e28 denne gangen :)

Hehhe, x5! :)

E30meet blir the shit 2013!

Grattis med lappen sørlie! :D

Skrevet
Gratulerer med lappen! :)

Men jeg må bare spørre, hvordan greide du å brekke benet mens du kjørte? :P

skulle hoppe ned en trapp halv 3 på natta ute, skulle hente no i bilen så var det noen 3cm høye lemmer som jeg traff kanten på så tråkka over noe jævlig.. det skjedde på hamar, og når jeg kom til espa var foten biiigfoot.. :| men fikk kjørt hjem da :)

Gratulerer! Hehe, Pøbel :lol::applause:

takk :D og pøbel? :mrgreen:

tusen takk alle andre og :)

Skrevet

nuvell, om at en mobil lader som lå i en sur 240 går som damer, da skal ikke jeg bry meg om hva dere får med dere hjem i helgene fremover :applause::mrgreen:

jaa, står utafor skolen her :) slapp billig unna i går da jeg plutselig ble med til elverum og henta bil i går kveld :) pluss det er mest asfalt på veiene her nå.. -.-

Skrevet
Volvo altså... :P

Selvsagt, han poengterte jo det - såg du ikke det? :

Ørjan henta seg klin org 740 vogn i går han :)

740 VOGN er i min verden Volvo ;) Kaller ikke en staselig BMW 740 for Vogn jeg iallefall, hehe...

Skrevet
Volvo altså... :P

Selvsagt, han poengterte jo det - såg du ikke det? :

Jeg skjønte jo det da :P jeg kjenner jo til örjan, og vet han er volvomann ;)

Var ment som "Makan, nok en skitten volvo [-X:lol: "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...