Gå til innhold

Dunkelyd/Kakle lyd bake i bilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg hører noen dunkelyd eller kaklelyd fra bilen under bake. Hører dette som oftes når jeg kjører på groper/hull veien og humper. Jeg har sjekket foringer, dempere, fjærer osv. Noen som har en anelse om hva dette kan være ?

Det er en E36 Coupe 93 mod

Skrevet

Nei kan sjekke det imorgen på hobbykvelden :) Kan godt vær dei pga det kommer liksom i samme høyde som bagasjerommet mener jeg ;o

Skrevet

Dersom du har sjekka dempere, foringer etc lukter det subframe disaster. Vask bilen under, hiv den på bukk og sjekk om du har sprekker/tæringer rundt innfestninga til bakstillinga (rundt i 4 boltene som holder traversen)

Skrevet
Okei takk for svar :)

Tror du det er dyre greia å fikse ?

Hvor langt er ett tau? :D

Det kan være ei foring du bytter selv til 79,- , eller det kan være du må på verksted for 20k for å sveise inn ny innfestning dersom du ikke klarer det selv.

Du må jo først finne feilen, så må du vurdere om du har kompetanse og utstyr til å reparere det.

Skrevet

Fikser det selv på jobben visst det blir sveising og dritt :) Men det så ganske greit ut under :) !

Skrevet

Nå har jeg sjekket : Dempertårnlager, opphengsfeste, diffen, eksosen, foringer, hjullager, å sikkert mer jeg ikke kommer på nå. Noen som har flere tips :)??? Trenger det så meget

Skrevet

Men men hørter du det inne i bilen ? ;o Jeg hadde samme problemet med at bremseklossen min var løs, men da hørte jeg det kun fra utsiden når jeg kjørte på humper/ujevn vei

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...