tobbis Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 On 4.6.2016 at 15.55, Nyheim skrev: Morsom tekst og utrolig bra resultat på bilen! Blir glad når jeg leser at du skal beholde bilen og, er for mange som selger etter kort tid i min mening, meg ink. Hadde bare min 325i Coupe i 1 år. Angrer litt på salg Kan jeg spørre om hvor mye du måtte ut med for en slik jobb? Takk for det:) kjekt med tilbakemeldinger! Sender deg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 Som e36 fantast,varmer det hjertet med en sånn tråd. Veldig lurt og fikse den opp og få den i stand du har gjort. Desverre stadig fler og fler av disse som ender opp som delebiler noe som er synd. En e36 med sekser som er original 325,begynner å bli mangelvare ,så godt å se dette resultatet. Og husk,stadig updates ,er gøy Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 8 timer siden, sveigis skrev: Som e36 fantast,varmer det hjertet med en sånn tråd. Veldig lurt og fikse den opp og få den i stand du har gjort. Desverre stadig fler og fler av disse som ender opp som delebiler noe som er synd. En e36 med sekser som er original 325,begynner å bli mangelvare ,så godt å se dette resultatet. Og husk,stadig updates ,er gøy Kjekt at det gleder andre også, og ikke bare meg selv skal prøve og bli flinkere og update her når det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 som sveigis skriver her det er godt du tar vare på 325´n! de begynner å minke og det fort! forøvring strøken bil du har! ^^ men prøv og oppdater litt oftere en hvert 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå