Chrissstian Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 La meg presentere min E46 tourer.. La bildene tale for seg! Etter kanskje litt lang tid nå tok jeg meg bryet å få tatt litt bilder av bilen.. Håper det dere ser faller i smak! Litt close-ups.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 På tide at denne feite touringen kom på forumet Christian! En av det feteste touringene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Flott bil og nydelige bilder Av med haifinnen og få på hvite spredere så er mye i boks her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 På tide at denne feite touringen kom på forumet Christian! En av det feteste touringene her inne Hehe.. Ja endelig gadd jeg Takker! Flott bil og nydelige bilder Av med haifinnen og få på hvite spredere så er mye i boks her ja Takk for det Liker at det kommer innspill, men tanken er litt mer carbon details og litt mørkere stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Liker comments Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ser ut som en pen bil. Ny eksosstuss, E39 M5 speil, nye felger, kvite spredere og hive vekk haifinnen, så blir denne endå råere. Få ut bilder av interiør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Ny eksos og M5 speil kommer samt felger.. Rotiform SJC, Work vs-xx eller noe, det jeg har sett meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Kortid for vi se pottene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Veldig fet touring og kule bilder! Har ett spørsmål til deg ang. "facelift" baklyktene, da jeg vurderer slike i klar versjon selv. Er det kjørelys i den øvre eller nedre røde? Synes de lyser øverst sammen med parklysa dine på noen av bildene, men på orginal sedan facelift er det omvendt og det er kun bremselys som er øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Takk for det! Baklyktene er sotet, type denne: Ja, den øverste delen lyser med kjørelysa. Med "walking home light" så tenner den nedre delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå