Gå til innhold

Min estoril blå 97 bmw m3 (nye hjul og gt vinge montert)

paukri
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig fin den bilen din :) var utrolig rå lyd i den også, spess når du og x25touring? (Den lilla m3) fyrte på forbi meg/alle mellom akland og brokelands heia :)

hehe.. ja måtte jo dra på litt... men helt enig er rå lyd i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er helt riktig denne bilen, er akkurat slik en E36 skal være :D Fargen er nydelig........

tusen takk fredrik90... det er en rå bil, men fremdeles rom for forbedringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du har bestilt den vinga, ville jeg vurdert nye/brukte originale m3 felger :P tror de hadde sotte perfekt på da. ( i kombinasjon med mild senk, slik at dekk og bue nesten er paralelt )

Men igjen det er hva jeg ville vurdert da.. Viktigste er jo hva du har lyst på ;)

1lxdrayj8a3xni10h7l3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo orginal hjula på nå... har egentlig lyst på noen 18" bbs av noen slag, men har ikke helt funnet noe enda... ikke har jeg penger til det helller akkurat nå... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De matsi la ut er vel de som er levert originalt på GT? Disse er vel også smidde? Finnes vel en utgave som ikke har Motorsport-skriften også, som ikke er smidde/til GT. Tar jeg helt feil nå??

Poenget mitt er bare det at de som han la ut er vel jekla vanskelig å få tak i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det dere sier... men har allerede ett sett orginale 17" felger så har lyst på ett sett med 18" ett eller anna.... vet ikke hva det blir... sikkert noe du finner på finn x25touring... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke vanskelige å få tak i i hvertfall. De er på ebay. Trur de uten motorsport skrift er kopier, mens de med motorsport kom på flere M3'r, i tillegg til GT. Jeg har den andre varianten med motorsport, de kom også på vanlig M3, men ikke GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke vanskelige å få tak i i hvertfall. De er på ebay. Trur de uten motorsport skrift er kopier, mens de med motorsport kom på flere M3'r, i tillegg til GT. Jeg har den andre varianten med motorsport, de kom også på vanlig M3, men ikke GT

alle forged double spoke spoke hjula er smidde. selv med og uten motorsport gravering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jeg burde hatt den orginale.. men... kjøpte meg akkurat ny spiller i dag med skjerm... måtte ha noe med litt mer muligheter... dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt dumt et at originalspillere til 90 tallsbiler ennå ikke er så gamle at noen gidder å lage versjoner med "ny" innmat, AUX og USB tilgang. Med E34en min så kunne jeg også tenke meg original BMW spiller, men vil ikke helt gi avkall på de funksjoner en moderene spiller har. Får jo spillere fra 70 og 80 tall som ser gamle ut men er helt moderene inni, så inntil videre så får vi klare oss med moderene selv om de ikke passer best inn i dasjbordet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...