Tzunami Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Må nesten nevne en liten ting.. I dag tidlig var det jo minus og ruta måtte skrapes, så jeg skrudde jo på motoren med defrost og varme i sete osv(skinn er f***ing kaldt om vintern )så kom plutselig naboen tuslende ut sa til han at jeg skulle kjappe meg, mtp at eksosen bråker vel mest i hele nabolaget med kaldstart og hele pakka, men han kom bare ut for å høre på hvor fin lyd det var i den han så det gjorde han ingenting! *God morgen altså * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 drømmenabo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 han er vel rundt 50, kjører 2,5 turbobensin forester, hører på hiphop (fant ut i går da vi sto og prata og anlegget hans sto på full guffe og snakker om at han pleier å kjøre mot porscher og ferrari'r osv artig kar han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Gratulerer med nydelig bil!! Misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 What!?! Dette har ikke jeg fått med meg i det hele tatt Jaja, gratulerer så mye med tidenes råeste BMW, e39 m5! Flott bil du har fått tak i, med gode planer Skal du registrere den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Gratulerer med nydelig bil!! Misunnelig Takk har vært så misunnelig på alle andre med drømmebilen min, så da følte jeg det var min tur nå What!?! Dette har ikke jeg fått med meg i det hele tatt Jaja, gratulerer så mye med tidenes råeste BMW, e39 m5! Flott bil du har fått tak i, med gode planer Skal du registrere den eller? Hehe må følge med i timen vettu lasse Den kommer nok på skilter etterhvert ja! bare jeg får spart opp litt kapital Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Sinnsykt rart at jeg ikke har sett denne tråden enda, gratulerer med GROM bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Sinnsykt rart at jeg ikke har sett denne tråden enda, gratulerer med GROM bil Ikke du heller? får følge med videre da tror dette blir gromt med tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Den blåfargen kommer til å bli SICK! Gleder meg til å se denne ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ellingsen, hadde han sett min M5 hadde han valgt Le mans blå på FLEKKEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg liker blått, og alle bilene jeg har hatt bortsett fra touringen og m5'n, har vært noe blåaktig, men tviler på at det blir blå m5 gutta! Jeg liker å ha noe ikke alle andre har, og da må man tenke utav boksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Du mener vel at du liker å ha noe IKKE alle andre har ? Problemet med for spesiell farge er jo at den kan bli for spesiell for neste kjøper, men men, det viktigste er jo at du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ja det gikk litt fort i svingene der blir såklart noe som er kledelig, og fårhåpentligvis noe fler enn bare jeg liker men er ikke redd for å ikke få solgt den i etterkant,det får isåfall være problemet mitt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 erte litt; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Nydeeelig bil Tzunami! Forventer store ting i denne tråden altså Savner bare E39en min mer og mer for hver tråd jeg leser her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå