Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nesten nevne en liten ting..

I dag tidlig var det jo minus og ruta måtte skrapes, så jeg skrudde jo på motoren med defrost og varme i sete osv(skinn er f***ing kaldt om vintern :o )så kom plutselig naboen tuslende ut :P sa til han at jeg skulle kjappe meg, mtp at eksosen bråker vel mest i hele nabolaget med kaldstart og hele pakka, men han kom bare ut for å høre på hvor fin lyd det var i den han :D så det gjorde han ingenting! :D

*God morgen altså :D *

Skrevet

han er vel rundt 50, kjører 2,5 turbobensin forester, hører på hiphop (fant ut i går da vi sto og prata og anlegget hans sto på full guffe :lol: og snakker om at han pleier å kjøre mot porscher og ferrari'r osv :P artig kar han! ;)

Skrevet
Gratulerer med nydelig bil!! Misunnelig =P~

Takk :D har vært så misunnelig på alle andre med drømmebilen min, så da følte jeg det var min tur nå :P

What!?! Dette har ikke jeg fått med meg i det hele tatt :o Jaja, gratulerer så mye med tidenes råeste BMW, e39 m5! Flott bil du har fått tak i, med gode planer ;-) Skal du registrere den eller?

Hehe :P må følge med i timen vettu lasse ;) Den kommer nok på skilter etterhvert ja! ;) bare jeg får spart opp litt kapital :P

Skrevet
Sinnsykt rart at jeg ikke har sett denne tråden enda, gratulerer med GROM bil 8)

Ikke du heller? :P får følge med videre da ;) tror dette blir gromt med tiden! ;)

Skrevet

Jeg liker blått, og alle bilene jeg har hatt bortsett fra touringen og m5'n, har vært noe blåaktig, men tviler på at det blir blå m5 gutta! :P Jeg liker å ha noe ikke alle andre har, og da må man tenke utav boksen :P

Skrevet

Du mener vel at du liker å ha noe IKKE alle andre har :) ?

Problemet med for spesiell farge er jo at den kan bli for spesiell for neste kjøper, men men, det viktigste er jo at du blir fornøyd :-)

Skrevet

Ja det gikk litt fort i svingene der :P blir såklart noe som er kledelig, og fårhåpentligvis noe fler enn bare jeg liker ;) men er ikke redd for å ikke få solgt den i etterkant,det får isåfall være problemet mitt da ;):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...