Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Coverdesign som lagde det på bestilling ;) veldig fornøyd med fitment, stoff og generelt trekket, til tross for stiv pris :P

Skrevet
Da er bilen vasket, og står nå tørt og fint under ///M-trekket sitt :D litt godt å få pakket den inn i dette fæle været som er om dagen!

[ Bilde ]

Herangud så deilig det hadde vært å hatt noe slikt i garasja.. =P~

Skrevet
Hva betalte su for trekket?

Mener jeg sjekket pris fra der hvor dette er kjøpt fra... ligger vel på rundt 3000,-. Men dette kan Tzunami bekrefte/avkrefte.

Skrevet

Stemmer, det ligger på ca 3000,-

Hay: det er ikke så ille altså! :D kjørte den litt i dag, og den er helt himmelsk å sitte bak rattet på;)

Skrevet

Er pustende ja ;) tror ikke det blir salg om det ikke tilsvarer pris på nytt, iallefall sånn ish :P

men enig, burde hatt ett med ///M5 på ja:D

Skrevet
Er pustende ja ;) tror ikke det blir salg om det ikke tilsvarer pris på nytt, iallefall sånn ish :P

men enig, burde hatt ett med ///M5 på ja:D

Kan gi d du ga:)

Skrevet

En med E39 M5?

Lenge mellom hver gang jeg ser. Vet bare om Penguin og meg selv som har det på forumet her (sikkert fler men)

Nydelig bil hvertfall :D

Har du skilter på din da? Og er det org M5? (ikke ombygget, altså)

Ser du og bor i Oslo, men har vinterlagret min og, så blir nok ikke noe tilfeldig passeringer av hverandre før tidligst til våren igjen :lol:

Skrevet

Denne er org m5 ja! ;) har ikke hentet skilter til den enda nei, er dyrt med engangsavgiften, så venter litt med det ;)

Er flere på forumet som har E39 M5 nå ;) FTE, Jakobm5, Meg, Alec, Penguin av de jeg kommer på akkurat nå, men de fleste av de er ombygd desverre :/

Skrevet
Denne er org m5 ja! ;) har ikke hentet skilter til den enda nei, er dyrt med engangsavgiften, så venter litt med det ;)

Er flere på forumet som har E39 M5 nå ;) FTE, Jakobm5, Meg, Alec, Penguin av de jeg kommer på akkurat nå, men de fleste av de er ombygd desverre :/

Har E39motor da!:DDD

Skrevet

Liker at det er org :applause:

Ja avgiftene er dyre :evil:

Likte trekket ditt og forresten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...