Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

En med E39 M5?

Lenge mellom hver gang jeg ser. Vet bare om Penguin og meg selv som har det på forumet her (sikkert fler men)

Nydelig bil hvertfall :D

Har du skilter på din da? Og er det org M5? (ikke ombygget, altså)

Ser du og bor i Oslo, men har vinterlagret min og, så blir nok ikke noe tilfeldig passeringer av hverandre før tidligst til våren igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er org m5 ja! ;) har ikke hentet skilter til den enda nei, er dyrt med engangsavgiften, så venter litt med det ;)

Er flere på forumet som har E39 M5 nå ;) FTE, Jakobm5, Meg, Alec, Penguin av de jeg kommer på akkurat nå, men de fleste av de er ombygd desverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er org m5 ja! ;) har ikke hentet skilter til den enda nei, er dyrt med engangsavgiften, så venter litt med det ;)

Er flere på forumet som har E39 M5 nå ;) FTE, Jakobm5, Meg, Alec, Penguin av de jeg kommer på akkurat nå, men de fleste av de er ombygd desverre :/

Har E39motor da!:DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at det er org :applause:

Ja avgiftene er dyre :evil:

Likte trekket ditt og forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...