PenguiN- Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 hvor kjøpte du trekket sa du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Coverdesign som lagde det på bestilling veldig fornøyd med fitment, stoff og generelt trekket, til tross for stiv pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da er bilen vasket, og står nå tørt og fint under ///M-trekket sitt litt godt å få pakket den inn i dette fæle været som er om dagen![ Bilde ] Herangud så deilig det hadde vært å hatt noe slikt i garasja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hva betalte su for trekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hva betalte su for trekket? Mener jeg sjekket pris fra der hvor dette er kjøpt fra... ligger vel på rundt 3000,-. Men dette kan Tzunami bekrefte/avkrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Stemmer, det ligger på ca 3000,- Hay: det er ikke så ille altså! kjørte den litt i dag, og den er helt himmelsk å sitte bak rattet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 hm hva selger du d for da? du skulle jo hatt ett med m5 på er det pustende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Er pustende ja tror ikke det blir salg om det ikke tilsvarer pris på nytt, iallefall sånn ish men enig, burde hatt ett med ///M5 på ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Er pustende ja tror ikke det blir salg om det ikke tilsvarer pris på nytt, iallefall sånn ish men enig, burde hatt ett med ///M5 på ja:D Kan gi d du ga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Hmm.. må tenke litt på det sender deg melding jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Let me buy the trækk da joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 En med E39 M5? Lenge mellom hver gang jeg ser. Vet bare om Penguin og meg selv som har det på forumet her (sikkert fler men) Nydelig bil hvertfall Har du skilter på din da? Og er det org M5? (ikke ombygget, altså) Ser du og bor i Oslo, men har vinterlagret min og, så blir nok ikke noe tilfeldig passeringer av hverandre før tidligst til våren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Denne er org m5 ja! har ikke hentet skilter til den enda nei, er dyrt med engangsavgiften, så venter litt med det Er flere på forumet som har E39 M5 nå FTE, Jakobm5, Meg, Alec, Penguin av de jeg kommer på akkurat nå, men de fleste av de er ombygd desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Denne er org m5 ja! har ikke hentet skilter til den enda nei, er dyrt med engangsavgiften, så venter litt med det Er flere på forumet som har E39 M5 nå FTE, Jakobm5, Meg, Alec, Penguin av de jeg kommer på akkurat nå, men de fleste av de er ombygd desverre :/ Har E39motor da!:DDD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Denne er org m5 ja! har ikke hentet skilter til den enda nei, er dyrt med engangsavgiften, så venter litt med det Er flere på forumet som har E39 M5 nå FTE, Jakobm5, Meg, Alec, Penguin av de jeg kommer på akkurat nå, men de fleste av de er ombygd desverre :/ Liker at det er org Ja avgiftene er dyre Likte trekket ditt og forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå