noekult Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Liker drivkraften din Håper jeg kan få sitte på en tur i sommer. Lykke til med planene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Drivkraften er s62'n, både fysisk og mentalt Skal nok få sitte på en tur til sommern ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Håper på å slædde med denna til sommern.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Drivkraften er s62'n, både fysisk og mentalt Skal nok få sitte på en tur til sommern ja! få til et M-treff i byen til sommern da? bli litt kjent med BMW gutta rundt her hadde ikke gjort no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Bare å joine på treff Henrik, mange flotte folk i Oslo-området Litt tamt med treff på vintern, men mye på sommern. Kom på det tradisjonelle BMWCCN vårtreffet på Valle Hovin f eks så kan jeg introdusere deg til andre forumbrukere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Bare å joine på treff Henrik, mange flotte folk i Oslo-området Litt tamt med treff på vintern, men mye på sommern. Kom på det tradisjonelle BMWCCN vårtreffet på Valle Hovin f eks så kan jeg introdusere deg til andre forumbrukere Helt klart Var en tur på valle hovin i fjor, men ofte like morro å samles 5-10 biler en lørdag å cruise litt, ta en photoshoot eller no, litt lettere å bli kjent da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Bare å joine på treff Henrik, mange flotte folk i Oslo-området Litt tamt med treff på vintern, men mye på sommern. Kom på det tradisjonelle BMWCCN vårtreffet på Valle Hovin f eks så kan jeg introdusere deg til andre forumbrukere Helt klart Var en tur på valle hovin i fjor, men ofte like morro å samles 5-10 biler en lørdag å cruise litt, ta en photoshoot eller no, litt lettere å bli kjent da Bare å komme på treff ja! men som du sier, hadde vært artig å få til en liten ///M-fest også Begynner å bli noen ///M-biler i området nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyE30 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 sweet! Så absolutt drømmebil ja! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Bare å joine på treff Henrik, mange flotte folk i Oslo-området Litt tamt med treff på vintern, men mye på sommern. Kom på det tradisjonelle BMWCCN vårtreffet på Valle Hovin f eks så kan jeg introdusere deg til andre forumbrukere Helt klart Var en tur på valle hovin i fjor, men ofte like morro å samles 5-10 biler en lørdag å cruise litt, ta en photoshoot eller no, litt lettere å bli kjent da Bare å komme på treff ja! men som du sier, hadde vært artig å få til en liten ///M-fest også Begynner å bli noen ///M-biler i området nå! Hvorfor skriver du BMWs M modell med /// foran egentlig..? Er det en "greie" dere M-bil eiere har for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 h///mm... vet ikke jeg har ikke tenkt noe særlig over det, men skal slutte for din skyld salty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hehe, ingen problem for min del. Ser bare snålt ut etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 sier noe der, neon ganger passer det, andre ganger ikke men til det "daglige" så passer det vel heller dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide'n Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Gratulerer med ny grombil:) Husker selv jeg var med en kompis og henta en slik! jeg som bare satt på satt med ett gledeshjerte i halsen! det var spesielt Håper det kommer en tråd med masse info om hva du skal gjøre og hva fremdriften blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 sier noe der, neon ganger passer det, andre ganger ikke men til det "daglige" så passer det vel heller dårlig han er sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Det er vel ikke sååå spesiellt å eie en bil fra Bmw's M-avdeling lenger, desverre.. Hvem som helst kan jo kjøpe seg en gammel E34 M5, som i tillegg er mer spesiell siden den er montert for hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå